هشدار دادستانی به سگ گردانان در فردیس کرج

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس از نیروی انتظامی این شهرستان خواست به محض مشاهده افرادی که مبادرت به آوردن سگ در سطح شهر، پیاده‌روها و پارک‌ها به عنوان تفریح یا خودنمایی می‌کنند متذکر شوند تا نسبت به انتقال حیوان اقدام کنند.

هشدار دادستانی به سگ گردانان در فردیس کرج

حسن جهانشاهلو طی نامه‌ای به فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس عنوان کرد: در پی مطالبه به حق مردم در برخورد با افرادی که مبادرت به سگ گردانی می‌کنند و نظر به اینکه آوردن سگ در خیابان ترس بین اطفال و افراد ایجاد می‌کند و مصادیق متعددی از حمله و آسیب به شهروندان در دادسرای فردیس وجود دارد، موضوع منطبق با مواد 618، 619 و 688 قانون مجازات اسلامی از حیث وظیفه پیشگیری از وقوع جرم تعرض به افراد، ایجاد ترس، ایجاد جرح و تهدید علیه بهداشت عمومی به کلیه کلانتری‌ها و یگان‌های تخصصی ابلاغ می‌شود.

به کلیه کلانتری‌ها و یگان‌های تخصصی ابلاغ می‌شود به محض مشاهده افرادی که مبادرت به سگ‌گردانی در سطح شهر، پیاده‌روها و پارک‌ها به عنوان تفریح یا خودنمایی می‌کنند متذکر شوند تا نسبت به انتقال حیوان، اقدام کنند.

این افراد در صورت اجرا نشدن دستور قضایی، جلب و تحت الحفظ به دادسرا اعزام شوند و همچنین سگ تحویل مراکز نگهداری حیوانات شود. بدیهی است مامورین شهرداری هم موظف به همکاری در اجرای دستور قضایی هستند.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها