10 میلیارد تومان عواید نامشروع حاصل از مواد مخدر

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از توقیف اموال قاچاقچی بزرگ مواد مخدر که با پول شویی قصد نقل و انتقال 10 میلیارد تومان از عواید مواد مخدر را داشت در شهرستان بیرجند خبر داد.

10 میلیارد تومان عواید نامشروع حاصل از مواد مخدر

سردار مجید شجاع گفت: با دریافت گزارشی از مراجع قضائی مبنی بر این که يكي از قاچاقچيان غیر بومی مواد مخدر به هويت معلوم كه به جرم حمل مواد مخدر توسط پلیس دستگیر شده بود و در زندان به سر مي برد صاحب اموال و دارايي هاي بسياري است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه موضوع در حالي بود كه فرد مجرم هيچ فعاليت اقتصادي انجام نداده است، افزود: موضوع توسط مأموران پلیس پیگیری شد که با توجه به عدم فعالیت اقتصادی قاچاقچی دستگیر شده به نظر می رسید اين اموال از راه قاچاق مواد مخدر حاصل شده باشد که دستورات لازم برای شناسايي اين اموال به مأموران ابلاغ شد.

سردار شجاع با بیان اینکه مأموران با بهره گيري از امكانات فني، استعلامات لازم و بررسی حساب های مجرم و نزديكان وي، تعداد چندين حساب با تراكنش هاي بالا را شناسايي کردند، گفت: در تمامي اين حساب ها وجوه به صورت كارت به كارت واريز و برداشت شده و در يك لحظه در چندين حساب جا به جا و منتقل شده بود.

وی افزود: مأموران با بررسی دقيق تر حساب ها و بررسي اسناد و مدارك و كارت هاي كشف شده از مجرم در زمان دستگيري به این نتیجه رسیدند که تمامي اين حساب ها در اختيار مجرم بوده و نقل و انتقال وجوه از عوايد نامشروع حاصل از خريد و فروش مواد مخدر حاصل شده و رقم آن بیش از 10 میلیارد تومان است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در ادامه بررسی این پرونده تعداد ۴ باب منزل مسكوني در شهرستان هاي زاهدان ، زابل و مشهد به نام این قاچاقچی بزرگ مواد مخدر و همسرش كشف شد، گفت: گزارشي در خصوص اموال و دارايي هاي مجرم به مراجع قضايي ارسال شد و این اموال با دستور مقام قضائی توقیف شد.

منبع: خبرگزاری صدا وسیما

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها