حق مسکن کارگران افزایش می‌یابد

معاون وزیر تعاون کارو رفاه اجتماعی ابراز امیدواری کرد که افزایش حق مسکن بعد از تایید هیات وزیران به زودی عملیاتی شود و در دستمزد سال ۹۸ کارگران لحاظ شود.

حق مسکن کارگران افزایش می‌یابد

معاون وزیر تعاون کارو رفاه اجتماعی ابراز امیدواری کرد که افزایش حق مسکن بعد از تایید هیات وزیران به زودی عملیاتی شود و در دستمزد سال 98 کارگران لحاظ شود. حاتم شاکرمی، معاون وزیر تعاون کارو رفاه اجتماعی گفت: آنچه در شورای‌عالی کار مطرح شده افزایش کمک هزینه حق مسکن است که معمولا هر چند سال یکبار افزایش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: نگاه ما این است که به سایر مزایایی که کارگران دریافت می‌کند، به طور ثابت به عنوان یک مزیت جنبی مزد توجه کنیم و حق مسکن را افزایش دهیم.

شاکرمی با اشاره به نشست شورای‌عالی کار که فردا برگزار خواهد شد گفت: افزایش کمک هزینه مسکن فردا در دستور کار است و اگر به تایید نهایی در شورای‌عالی کار برسد برای تصویب به هیات وزیران ارسال می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که افزایش حق مسکن بعد از تایید هیات وزیران به زودی عملیاتی شود و در دستمزد سال 98 کارگران لحاظ شود.

منبع: عصر ساختمان

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضا
    0

    اقایانی که برای حق مسکن کارگران تصمیم می گیرند لازم بذکر است که بدانند این 40 تومان حتی پول یه شب خواب در مسافرخانه عمومی هم نمی شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها