احتمال بارداری ناخواسته چقدر است؟

احتمال بارداری ناخواسته با توجه به عواملی همچون حفاظت نشده بودن رابطه، زمان تخمک گذاری زن، نوع برقراری ارتباط و ... می‌تواند کاهش یا افزایش یابد.

احتمال بارداری ناخواسته چقدر است؟

بارداری فرایندی است که بایستی عوامل مختلف بسیاری در کنار یکدیگر قرار گرفته تا صورت پذیرد. اینکه اسپرم موجود در داخل مایع منی بتواند (اگر به اندازه کافی موجود باشد) وارد لوله شیپوری رحم شده و با تخمک (در روزهای باروری) ملاقات کند خود نشان دهنده فرایند سخت باروری است. ولی با این وجود تولید مثل بشر گویای محتمل بودن بارداری است.

احتمال بارداری ناخواسته چقدر است؟

بسیاری از نوزادان در شرایطی متولد می‌شوند که والدینشان تصمیم به بارداری نداشته‌اند. به این نوع بارداری، بارداری ناخواسته گفته می‌شود. ابزار و وسایل گوناگونی برای پیشگیری از بارداری موجود است که همگی اندک درصدی خطا داشته و همین موضوع باعث مطرح شدن احتمال بارداری در شرایط مختلف می‌شوند. سوالات فراوانی در این رابطه پرسیده می‌شوند که با کمی بررسی می‌توان به آن‌ها پاسخ داد. آیا بارداری بدون دخول امکان پذیر است؟ رابطه مقعدی (رابطه از پشت) منجر به بارداری می‌شود؟ احتمال عبور اسپرم از لباس زیر و باردار شدن فرد چقدر است؟ و ...


نکته:

همانطور که قبلا اشاره شد بارداری فرایند پیچیده‌ای است، پس خیال پردازی را کنار گذاشته و بر اساس منطق به دنبال پاسخ احتمالات باشید.
هر گونه تاخیر در زمان قاعدگی (پریودی) نشانه بارداری نیست. در ابتدا با علائم بارداری آشنا شده و از تاثیر استرس بر قاعدگی آگاه شوید. برای اطمینان از نتیجه بارداری می‌توانید از تست بی بی چک در منزل و یاآزمایش بتا در آزمایشگاه بهره بگیرید.



به نکات زیر توجه نمایید:

۱. رابطه جنسی حداکثر در فاصله کمتر از ۳۶ ساعت بعد از تخمک‌گذاری و یا کمتر از ۷۲ ساعت قبل از تخمک‌گذاری برقرار شود.
۲. کل روز‌های احتمال تخمک‌گذاری در زن با توجه به سیکل قاعدگی تنها ۱۰ روز در یک سیکل می‌باشد.
۳. اسپرم بتواند خود را در این محدوده‌ی زمانی اعلام شده از مسیر طولانی ابتدای واژن به لوله شیپوری رحم برساند.
۴. در صورتی که دختر باکره باشد اسپرم بتواند از سوراخ پرده بکارت عبور کرده و خود را به داخل واژن برساند.
با توجه به موارد ذکر شده و احتمال‌های بررسی شده می‌بایست گفت که احتمال وجود حاملگی در صورت باکره بودن دختر وجود دارد، ولی این احتمال بسیار کم است. این اتفاقی معمول است که پس از برقراری رابطه جنسی زنان از ترس حاملگی دچار استرس شده و همین استرس و نگرانی پریود شدن آن‌ها را به تعویق می‌اندازد و به دنبال آن پریود نشدن استرس حاملگی را بیشتر می‌کند و آن‌ها در چرخه‌ای از استرس و نگرانی قرار می‌گیرند. بارداری ناخواسته از این طریق بسیار کم است.



احتمال بارداری با کاندوم

طبق آمار‌ها بارداری برای بیش از ۹۸ درصد از کسانی که از کاندوم به طور صحیح استفاده می‌کنند رخ نخواهد داد.احتمال بارداری با کاندوم کاملا به نحوه استفاده صحیح و درست از آن بستگی دارد. به طور مثال استفاده از کاندوم مردانه بر سر آلت تناسلی احتمال بارداری را تا ۸۲ درصد کاهش خواهد داد و استفاده از کاندوم‌های زنانه ۷۹ درصد منجر به جلوگیری از بارداری می‌شوند. احتمال بارداری با کاندوم زمانی بالا می‌رود که این وسیله بهداشتی دچار نشت و پارگی گردد. احتمال بارداری ناخواسته به این روش از دیگر موارد بیشتر است.

برای احتمال بارداری با پیشاب می‌توان به دو مورد زیر اشاره کرد:

در تحریک جنسی اولیه یا اولین انزال، مایع پیشاب قبل از مایع منی خارج شده و تمامی مجاری ادرار را پاک سازی و آماده خروج منی خواهد کرد. پس از خروج منی، احتمال اینکه درون آلت تناسلی مردانه مقادیری اسپرم وجود داشته باشد اقزایش می‌یابد. اگر فرد پس از خروج مایع منی مجدداً به تحریک جنسی خود بپردازد این احتمال وجود دارد که در مایع پیشاب ثانویه مقداری از اسپرم منی در انزال قبلی موجود باشد و بنابراین احتمال بارداری را افزایش می‌دهد.

اما گاهی اوقات ممکن است قبل از انزال حقیقی، مایع منی از آلت تناسلی خارج شده و با این مایع مخلوط شود. پس می‌توان گفت: در موارد نادر مایع قبل از انزال حاوی اسپرم است، ولی برای بررسی هر چه بهتر و دقیق‌تر نیازمند ابزاری به مانند میکروسکوپ برای تأیید وجود اسپرم در پیشاب است.

احتمال بارداری از پشت

رابطه مقعدی (سکس مقعدی) یکی از خطرناک‌ترین روش‌های رابطه جنسی است که می‌تواند در انتقال بیماری‌های رابطه جنسی (STD) بسیار مؤثر باشد؛ با وجود استفاده از روان کننده‌ها، روغن، اسپری، کاندوم و... و احتمال کاهش درد در حین رابطه مقعدی، این رابطه همچنان خطرناک خواهد بود و پزشکان آن را توصیه نمی‌کنند. داشتن رابطه جنسی از پشت و حتی ریختن مایع منی داخل آن و انتهای روده‌ها ارتباطی با باردار شدن نداشته و و احتمال بارداری از پشت صفر است.



احتمال بارداری در زمان پریودی

رابطه جنسی در هر شرایطی می‌تواند باعث بارداری ناخواسته شود. یکی از این شرایط داشتن رابطه جنسی در دوران پریودی است. بسیاری از زوجین گمان می‌کنند که احتمال بارداری در زمان پریود وجود ندارد؛ در واقعیت نیز همین گونه است و در دوران قطعی قاعدگی به علت ریزش دیواره رحم، تخمکی برای باردار شدن وجود نخواهد داشت و احتمال بارداری صفر است. اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که شما باید به هنگام بروز خونریزی مطمئن باشید که این خونریزی مربوط به قاعدگی شما است؛ در صورتی که زنان در موارد زیادی دچار خونریزی می‌شوند و این خونریزی الزاما مربوط به پریود نمی‌شود.

نکته قابل توجه دیگر این است که احتمال تخمک گذاری در روز‌های پایانی عادت ماهیانه یعنی درست قبل از اتمام قاعدگی وجود دارد، این احتمال درست چند روز بعد از قاعدگی نیز وجود دارد. از طرفی دیگر اسپرم می‌تواند بین سه تا پنج روز در محیط واژن زنده بماند؛ بنابراین رابطه محافظت نشده می‌تواند در هر شرایطی احتمال بارداری را بوجود آورد.

احتمال بارداری ناخواسته بعد از زمان پریودی
باتوجه به چرخه قاعدگی هر فرد می‌توان به بررسی احتمال بارداری بعد از زمان پریودی پرداخت.

چرخه قاعدگی ۲۸ تا ۳۰ روزه

در این حالت تخمک‌گذاری بین روز یازدهم تا نوزدهم اتفاق می‌افتد. اگرچه احتمال بارداری سریعا پس از دوره پریود کم است، اما غیر ممکن نیست.
بگذارید با این مثال توضیح دهیم. اگر شما چرخه ۲۸ روزه دارید، پنجره باروری از روز نهم تا چهاردهم خواهد بود. همانگونه که اشاره کردیم، اسپرم می‌تواند تا ۶ روز در سیستم تولید مثل بدن شما زنده بماند.
حال تصور کنید که پریود شما در ۶ روز پایان یابد و شما در ۵ روز بعدی رابطه جنسی داشته باشید. اسپرم در این حالت در لوله رحم برای ۶ روز بعد زنده می‌ماند و اگر شما در روز چهاردهم تخمک‌گذاری داشته باشید، تخم می‌تواند بارور شود و در نتیجه شما می‌توانید باردار شوید. این بدان معناست که شما می‌توانید فورا پس از پایان پریودتان باردار شوید.
با این حال اگر پریود شما سریعا به پایان برسد (به عنوان مثال در ۳ روز)، زمان زیادی برای تخمک‌گذاری وجود دارد و در نتیجه شما احتمالا شانسی برای بارداری نخواهید داشت.

چرخه‌های کوتاه‌تر (۲۴ روزه)
در این حالت، تخمک گذاری در حدود ۱۰ روز اتفاق می‌افتد؛ بنابراین اگر خونریزی شما پس از ۵ روز به پایان رسید و شما در روز آخر خونریزی رابطه جنسی داشته باشید، احتمال بارداری بعد از پریود در شما وجود دارد.

چرخه‌های طولانی (۳۲ روزه)
در این حالت شما احتمالا در روز هجدهم تخمک‌گذاری خواهید داشت. در این مورد، اگر خونریزی شما پس از ۵ روز متوقف شد، یعنی زمانی تا آغاز تخمک‌گذاری در اختیار دارید.



احتمال بارداری از روی لباس
برای بررسی این نوع بارداری ناخواسته بایستی به شرایط زنده ماندن اسپرم‌ها رجوع کرد:
اسپرم‌ها می‌توانند با توجه به محیطی که در آن قرار گرفته‌اند، از چند دقیقه تا چند روز زنده بمانند.
اسپرم‌ها با قرار گرفتن در معرض هوای آزاد، روی سطوح یا پارچه سرد، در عرض چند دقیقه از بین می‌روند. (اسپرم روی یک سطح خشک، مانند لباس یا تختخواب می‌میرد، ولی در آب مثلا در آب گرم وان، احتمالا برای مدت طولانی‌تری زنده خواهد ماند، زیرا در محیط‌های مرطوب و گرم بیشتر زنده می‌ماند، ولی احتمال اینکه اسپرم موجود در آب وان به دستگاه تناسلی زنانه راه یابد و او را باردار کند، بسیار اندک است.)
در یک فضای بسته و تمیز و با دمای بدن، اسپرم‌ها معمولا ۴ تا ۶ ساعت یا بیشتر دوام می‌آورند.
اسپرم می‌تواند چندین ساعت در واژن زنده بماند.
بیشتر اسپرم‌ها طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت در گردنه‌ی رحم می‌میرند، اما برخی از آن‌ها ۴ یا ۵ روز زنده می‌مانند.
برخی از اسپرم‌ها تا چند روز در لوله‌ی فالوپ دوام می‌آورند.

با توجه به موارد گفته شده احتمال بارداری از طریق لباس زیر بسیار اندک است.

احتمال بارداری در دوران شیردهی
در زنانی که تغذیه با شیر مادر را انتخاب نمی‌کنند معمولا به طور میانگین ۱۰ هفته بعد از زایمان طول می‌کشد تا تخمک گذاری مجدد آغاز شود که به معنای توانایی مجدد برای باردار شدن است. در نظر داشته باشید ممکن است در تمام مدتی که شیر می‌دهید تخمک گذاری نکنید، اما در حدود ده درصد از زنانی که شیر می‌دهند تخمک گذاری، ده هفته پس از زایمان دوباره شروع می‌شود و در حدود پنجاه درصد، از بیست و پنج هفته پس از زایمان (یعنی در حدود شش ماه پس از تولد نوزاد) شروع می‌شود. اگر کمتر از ۲۸ روز شیر دهید تخمک گذاری شما مشابه زمانی خواهد شد که در زنان غیر شیرده صورت می‌گیرد.

بیشتر بدانید:‌ احتمال بارداری در دوران شیردهی (آیا زنان شیرده باردار می‌ شوند؟)
آیا بارداری از راه دهان امکان پذیر است؟
شاید برای برخی از افراد این سوال پیش آید که آیا بارداری از راه دهان یا اورال سکس امکان پذیر است؟ همانند بارداری از طریق رابطه مقعدی، پاسخ به این سوال نیز منفی است و تا کنون کسی از راه دهان باردار نشده است.

در واقع فرقی نمی‌کند که مایع منی بلعیده شود یا خیر. زیرا اسپرم باید برای بارور کردن تخمک به رحم راه پیدا کند و از آنجا که راهی بین دستگاه گوارش و دستگاه تناسلی وجود ندارد، به تبع آن، بارداری از راه دهان نیز امکان پذیر نیست.

منبع: ستاره

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 64
  • ایدا
    0

    یک ساعت قبل پریود نزدیکی داشتم امکان بارداری هست ؟

    نظرات شما -
    • نون
      0

      نه عزیز جان

    • حمید الکوزهی
      2

      من یک بار اسپری من داخل رحم زن ریختم یا حامله میشه یانه

    • A.??
      0

      من‌یه‌هفته‌پیش‌بادوس‌پسرم‌رابطه‌مقعدی‌داشتم‌ودوس‌پسرم‌اب‌منیش‌روریخت‌روقسمت‌تناسلیم‌ومن‌باکره‌هستم‌چقداحتمال‌دارع‌باردارباشم‌دارم‌ازاسترس‌میمیرم

  • بانو
    0

    سلام. باکره هستم و ۳روز پیش با نامزدم رابطه بدون محافظت داشتم ایشون وقتی ارضا شد احساس کردم چند قطره خیلی کم از مایع منی روی واژنم ریخته شد. ۳ ۴ساعت بعد ۴ عدد قرص اتیسترون سیپروترون کامپاند مصرف کردم ، صبحش حالت تهوع خیلی شدید داشتم. بعد از اون گاهی احساس درد قسمت زیر شکم و کمرم دارم بنظر شما آیا احتمال بارداری وجود داره؟؟؟

    نظرات شما -
    • سلام نرگس هستم
      0

      میگم بعداز تموم قاعدگی با نامزدم رابطه داشتم پرده ندارم قبل از آب منی خارج بشه اون اسپرم های قبل از منی بستگی به مامانت داره

    • صبا خلجی
      0

      نه عزیزم از عوارض قرصاس

  • میروس
    0

    سلام من ی پسر 20 ساله هستم تازه نامزاد کردم امکان دارد با کاندم حاملگی ؟

    نظرات شما -
    • Mona
      0

      امکانش خیلی کمه... فقط در صورت پارگی کاندوم احتمال بارداری وجود داره

  • معصومه مراوی
    0

    یک روزبعدازقاعدگی باهمسرم رابطه داشتم احتمال بارداری وجوددارد .حالت تهوع وکمردرد دارم .لطفاجواب بدید

  • عزیز
    0

    سلام در دوران قاعدگی نزدیکی از پشت گریخته شدن منی روی واژن وکمتر واست موجب حاملگی می‌شود چون یک روز بعد رابطه پیوردم قطع شده

  • تابستون
    0

    با شوهرم رابطه داشتم و شوهرم نمیدونه پس ابش ترشح داشته موقع رابطه یا نه...حالا نمیدونم چیکار کنم..با پس اب حاملگی امکان داره؟چند درصد؟؟

    نظرات شما -
    • نون
      0

      پس آب چیه؟! منظورت پیش آبه؟؟!! هیچ مردی متوجه خروج پیشاب نمیشه ولی اگر انزال اول بوده احتمال اینکه اسپرم بوده باشه توش خیلی کمه..

    • صباکاظمی
      0

      سلام من باشوهرم روز دومه پریودیم نزدیکی داشتم مایع روتو همون شبم یه دانه قرصه جلوگیری خودم ایاممکنه حامله باشم

  • حانیه لشکرس
    0

    سلام من ازدواج کردم و خیلی ازرابطه نزدیکی سر در نمیارم سوالم اینه ک من چن شب نزدیکی داشتم و ی شب اول قرص اورڙانسی خوردم و شوهرم باز شب بعد رابطه داشتیم مایع منی داخل رحمم ریخت میخوام بدونم احتمال حاملگی دارم یان لطفا جوابم بدید•••

    نظرات شما -
    • نون
      0

      بستگی داره روز چندم قاعدگیت بوده ولی با مصرف قرص اورژانس معمولا تا سه هفته بعد پریود میشی.. اما اگر میخوای باردار نشی یا پیشگیری طبیعی داشته باش و بگو خارج کنه همسرت قبل از ارضا (البته به شرطی که انزال اول باشه چون برای انزال دوم به بعد احتمال اینکه پیشاب حاوی اسپرم باشه هست) یا اینکه از کاندوم استفاده کن.. قرص اورژانس نهایتا دو سه بار در سال.. خوردن زیادش خوب نیست.

  • سارا رضایی
    0

    من با دوس پسرم رابطه مقعدی داشتم ولی بعد از رابطه مقعدی حدود دوروز بعد پرید شدم ایا امکان بارداری هست ؟

    نظرات شما -
    • علیرضادارابی
      0

      زنگ بزن

    • سیاوش پورحسینی
      0

      میشه بگید از کدوم شهرین تا من راهنماییتون کنم

    • ...
      0

      نه بابا از پشت احتمالش صفره

    • Mona
      0

      ن بابا عزیزم تو رابطه مقعدی احتمال بارداری صفره

  • Niloo
    0

    سلام من ي هفته قبل از زمان قاعدگيم با همسرم رابطه داشتم بدون حفاظت و پنج روز بعد پريود شدم اما پريودم مثل هميشه نبود خونريزيه زياد و اينكه من هميشه شش روزه پريودم تموم ميشه الان روز هشتم تازه كم شده كمر دردم دارم اما علائم ديگه ندارم امكان باردا ي هست ؟؟؟؟

  • ایدا
    0

    سلام وقتتون بخیر.با دوست پسرم رابطه جنسی داشتم اگا مایعی ک ازشون خارج شد رو ،پایین شکم بنده ریختن و موقع بلند شدن من دستمو گرفتم زیرش ک وارد بدن من نشه.و رفتم حموم ک بشورمش و وقتی کامل شستم تمام فکرم مشعول شد ک نکنه باردار بشم؟پریودی بنده ۷روزه اتمام پیدا میکنه ولی ایندفعه ۴روزه تموم شد. دلم میلرزه.ترو خدا راهنماییم کنید

  • زهرا آقاپور
    0

    سلام.من شوهرم بچه دوست نداره.بعدازنزدیکی.خودم آبشو باذست داخل رحمم‌ میریزم آیاباردار میشم؟

    نظرات شما -
    • ...
      0

      اسپرمو جم کنین و وارد وازن کنین چن بار ب قطع باردار میشین

    • غلامی
      0

      سلام بله اگه اسپرم مرطوب باشه امکانش زیاده

  • لیلی
    0

    سلام من روز25پریودم تموم شدروز2و3نزدیکی داشتم منی واردشده یه نزدیکی هم روز5داشتم بازمنی ریخته میخوام ببینم احتمال بارداری توکدوم روزبیشتره؟2و3 یاروز5لطفان جواب بدین خیلی واجبه

  • دنی
    0

    سلام من با دوست دخترم رابطه از جلو داشتم ابمم داخل نریختم اما از فردای اون روز میگه احساس خستگی و بی حالی شدید دارم ، دلیلش چیه ؟

  • اوا عباسی
    0

    سلام من ۲۲ سالمه پردمم سالمه با نامزدم رابطع داشتم حس کردم چند قطره منی روم ریخت الان ۳۸ روزه پریود نشدم احتمال بارداری هست؟

  • ♥♥
    0

    سلام ببخشیداگه رابطع داشته باشی ولی منی داخل نریزه چه اتفاقی میوفته.

  • زهرا
    0

    سلام من با دوست پسرم رابطه داشتم البته لای پای واب منی کامل ریخت ولی زود شتم ده روز از عادت ماهانم میگذره تستم دادم منفی ایا من باردارم

    نظرات شما -
    • فریبرز
      0

      چندین بار با دوست دختر رابطه داشتم و حتی دقیق روش ریختم تا حالا که باردار نشده نگران نباش تا نریزه داخلش اتفاقی نمیفته

  • زهرا
    0

    سلام من چند روز اقبل پریودم با دوست پسرمذرابطه داشتم از پشت منی خارج شددرو واژن ریخته شد ایا امکانداره حامله باشم تستم بعد چهارده روز انجام دادم منفی بود دوبار ایا حامله امتو خدا جواب لده دارم از استرس میمیرم

  • Mona
    0

    من با نامزدم رابطه از جلو داشتم مایع منی رو روی شکمم ریخت منم با آب شستم احتمال اینکه حین شستشو ب واژن برخورد کنه وجود داره... خیلی نگرانم ک نکنه باردار بشم...لطفا جواب بدین خیلی نگرانم

  • سما
    0

    با سلام من میخواستم بپورسم آیا بدونه ترشحات جنس نر باردار میشویم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      جان؟؟؟؟؟؟

  • e
    0

    سلام من باکره هستم با نامزدم رابطه لا پایی داشتم فک میکنم چن قطره وارد واژنم شده و چن روزه حالت تهوع دارم ایا امکان بارداری هست خواهش میکنم جواب بدین

  • زینب
    1

    سلام من نامزدم باکره هم هستم..... تقریبا دوسه روز بعد ثاعدگی با نامزد از مقعد رابطه داشتم...اما ابش نریخت...از پیشاب میترسم ولی رفتم شستم حالا احتمال بارداری هس...ماه دومه ایندفعه چند روزه پریودم عقب افتاده حالا میترسم..تورو خدا بگین چیکار کنم؟؟

    نظرات شما -
    • ص
      0

      سلام.من با نامزدم روز یازدهم چرخه جنسی م (۷روز پریودی،۴روزه پاک شدم)رابطه برقرار کردیم به این شرح که مایع پیشاب با واژن آغشته شد ولی مایع منی روی شکمم ریخت.آیا احتمال بارداری هست؟

    • الهام
      0

      منم اونجوریم از نگرانی دارم میمیرم

  • ن.م
    0

    سلام من باشوهرم نزدیکی داشتم اول ی کم منی ازشون خارج شدبعدبادستمال پاک کرد ودوباره نزدیکی کرد احتمال بارداری هست قرص اورژانسی هم خوردم

  • سارا خوش سیرت
    0

    من 4روز پریودم عقب افتاده بی بی چک منفی شد اما زیرشکمم درد میکنه .امروز فکر کردم میشم اما نشدم .امکان داره من باردار باشم.اما شوهرم میگ ابی منی داخل واژون نرفته تورو خدا کمکم کنید ِ

  • امیرعلی
    0

    سلام

  • رض
    0

    سلام من رابطه لاپایی داشتم منی رو هم بیرون ریخته .انزال اول بود.احتمال بارداری هس

  • LiLa
    0

    سلام من تازه عروسی کردم شب اول نزدیکی داشتیم آب منی به داخل واژنم ریخت فردا شب اون من دوقرص ضد بارداری استفاده کردم وهرروز یکی قرص رو استفاده میکنم.آیا امکان بارداری وجود داره ...جواب بدید لطفا

  • سعید هاشمی
    0

    سلام برای جلوگیری از بارداری که فقط یکبار دخول اتفاق افتاره و تا یک ماه مقاربتی نخواهد بود استفاده از قرص ضد بارداری چگونه است آیا فقط یک عدد کافیست؟؟

  • مینا
    0

    سلام منوهمسرم یک شب بعدازپریودیم رابطه داشتیم ولی ازعقب وابشو خالی کردعقب ایا بعدازبیرون شدن ابش ازعقب احتمال بارداریم هس الانم دوهفته میگزره سرگیجه حالت تهوه غذاهم نمیتونم بخورم احتمال بارداری هس یانه

  • زینب یاراحمدی
    0

    سلام من چند روز بعداز پریودیم رابطه داشتم ولی دخول نبوده آبشم بیرون رو کمرم ریختن الان استرس اینکه پریود نشم اذیتم داره میکنه ۲۴ خاستم بشم هنو نشدم توروخدا کمکم کنید

  • منان رمانی
    0

    سلام من جلوگیری طبیعی داشتم آب منی درواژن ریخته شد ۷ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم ایاحامله میشم؟

    نظرات شما -
    • ستاره طلایی
      0

      این سوال منم هست

    • لیلی افشار
      0

      نه قرص ها تا 5روز که گذشته باشه جواب میده

  • یسنا حامدی
    0

    سلام من نزدیک به سه هفته پیش یک رابطه دخول داشتم نه قرصی همخوردم و نه از کاندوم استفاده کردیم ولی سعی کردم لحظه ارضا شدن رابطم بکشم بیرون و خیلی نگرانم الان نزدیک به چهار روزه دیگه موقع پریودمه درد کوتاه و زود گذری رو احساس میکنم و احساس میکنم که شکمم تغییر شکل داده البته خودم یکخورده شکم داشتم ولی ته حالت تهوع نه سرگیجه نه تغییر خولقیات نداشتم آیا بازم امکان داره باردار باشم

  • نا شناس۰۰۸
    0

    سلام من چند روز پیش با نامزدم نزدیکی داشتیم و خودش میگه که حس میکنه چیزی ازش خارج شده همون مایع بی رنگی که قبل انزال میاد و قبل رابطه هم یکبار مایع منی خارج شده ازش احتمال باردار شدن چن درصده؟

  • رها مجد
    0

    سلام من با دوست پسرم رابطه در حد مالش آلتش به آلتم داشتم و وقتی از روی من بلند شد اونطرف تر خودش با دست یکی دو دقع بعدش آبشو آورد و با من برخوردی نداشته و من یک روز بود پاک شده بودم و کلا رابطه ی اولم بود آیا امکان بارداری هست؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نخیر، احتمالش در حد صفر هست.

  • علیرضا قنبری
    0

    سلام من با همسرم رابطه جنسی از جلو داشتیم ولی آب منی رو نریختم داخل واژن احتمال بارداری هست ؟ چقدر؟

    نظرات شما -
    • سحرکرمی
      0

      ت روخدا سریع راهنماییم کنین من سه ماهه اقدام ب بارداری کردم الان سه روزه پریودیم عقب افتاده دیشب رابطه داشتیم ومنی ریخته داخل واژنم صبح زود بی بی چک زدم ومثبت شد میشه اثر همون منی دیشب باشه و جواب کاذب بوده باشه؟

    • اسمعیل زاده
      0

      من و همسرم هم دقیقا همین حالت هستیم خاهشا جواب بدین از استرس دربیایم

  • افشین
    0

    سلام من با دوس دخترم در روز سوم قاعدگیش از جلو رابطه داشتم قبل اینکه ارضاع بشم بیرون کشیدم اما احساس میکنم مایع پیشاب یا ابی از من خارج شده در واژنش ایا احتمال بار داری هست ممنون میشم جواب بدین

  • افشین
    0

    لطفا سریع جواب بدین متشکرم ابی که قبل ارضاع شدن داخل میریزه در زمان قاعدگی باعث بارداری میشه؟

  • حسین جان
    0

    سلام چهار شنبه رابطه داشتیم داخل واژن ارضا شدیم همزمان همسرم جمعه پریود شد آیا امکان بترداری وجود دارد؟

  • سکینه
    0

    من باکره نیستم با نامزادم نزدیکی داشتم که ابشو داخل واژانم ریخت بعد نیم ساعتم قرص اورژانسی خوردم و بعد نزدیکی ادرارمکردم اما ابش بیرون نیامد من حامله ام یا نه

  • امیر
    0

    سلام من با دوست دخترم رابطه از جلو داشتم و چند قطره منی داخل رحمش ریخته شد الان از اون موقع یه ماه میگذره کیت گرفتم مثبت شد امکانش هست باردار شده باشه چون دیگه پریود نمیشه

  • اسمعیل زاده
    0

    سلام من باشوهرم به مدت ۴روز پشت سر هم و روزی دوبار حتی دخول داشتیم،ولی هربار ک منی میومد نمیذاش بیره داخل فقط پیشآب بود ک داخل میشد، من بعد از رابطمون یه هفته اینا بعد احساس خستگی شدید میکنم و ترشحاتم مثه ترشحات قبل بارداریه استرس گرفتم مادوران عقدیم نباید حامله شم و اینکه دسترسی به بیبی چک و اینا ندارم لطفا کسی اگ تجربشو داره بگه آیا من حامله ام؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها