مرغ ارزان شد

قیمت هر کیلوگرم مرغ در تهران به به ۱۲هزار و ۹۰۰تا ۱۳هزار و ۴۰۰تومان رسید.

مرغ ارزان شد

به گزارش خبر فوری ٬ قیمت امروز هر کیلوگرم مرغ در بازار به 12 هزار و 900 تا 13 هزار و 400 تومان به فروش میرسد این درحالی است که این محصول در روز و هفته های گذشته تا 14 هزار و 500 تومان نیز بالا رفته بود.

اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران نیز که هر روز اقدام به اعلام قیمت روز مرغ گرم میکرد امروز با صدور اطلاعیه ای برای اعضای خود اعلام کرده است که نرخ مرغ تا اطلاع ثانوی اعلام نمی‌شود و اعضا می توانند با اضافه کردن ده درصد سود به قیمت خرید، اقدام به فروش در خرده فروشی نمایند.

بر اساس اطلاعیه قبلی اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی تهران، نرخ مصوب مرغ گرم برای مصرف کننده 10000 تومان اعلام و به اعضا گفته شد که فقط با داشتن فاکتور رسمی و با احتساب 10 درصد سود می‌توانید اقدام به فروش مرغ نمایید، در غیر این صورت فروش بالاتر مشمول جریمه است؛ اما امروز این نرخ رعایت نشد.

بنابراین گزارش، وزیر جهاد کشاورزی نیز چندی پیش قیمت واقعی هر کیلوگرم مرغ برای مصرف‌کننده را 10 هزار تومان، ستاد تنظیم بازار 9800 تومان به علاوه 5 درصد تغییرات و مرغداران آن را 12 هزار تومان اعلام می‌کنند، اما هیچ کدام از این نرخ ها در بازار رعایت نمی‌شود؛ اما در دو روز گذشته شاهد روند کاهش قیمت دوباره این محصول در بازار هستیم.

منبع: تسنیم

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    دستتون درد نکنه، خدا قوت قهرمانان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها