لطفا این پوسترها را ببینید! / به بهانه آزار چند زن در تبریز

ماجرا از این قرار بود که گروهی از جوانان در حال برف بازی در پارک ائل گلی تبریز بودند و همزمان دو زن از کنار آنها رد می‌شوند و در معرض آزار آنها قرار می‌گیرند.

لطفا این پوسترها را ببینید! / به بهانه آزار چند زن در تبریز

طی یکی دو روز اخیر، فیلمی از شهر تبریز مخاطبان شبکه‌های اجتماعی را به واکنش وا داشت. ماجرا از این قرار بود که گروهی از جوانان در حال برف بازی در پارک ائل گلی تبریز بودند و همزمان دو زن از کنار آنها رد می‌شوند و در معرض آزار آنها قرار می‌گیرند.

فیلمی که خیلی زود با واکنش رسمی پلیس همراه شد و فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری عاملین ایجاد مزاحمت به شهروندان در پارگ ائل گلی تبریز خبر داد. تا جایی که سرهنگ فرهنگ نوروزی در تشریح این خبر گفت: به دنبال بارش برف در تبریز، تعدادی از شهروندان در روز جمعه در پارگ ائل گلی حضور یافته و مشغول تفریح و شادی بودند که چند نفر افراد فرصت طلب، برای ۲ نفر از شهروندان ایجاد مزاحمت کرده و آنها را مورد اذیت قرار می‌دهند.

به بهانه این اتفاق تلخ، پوسترهای مربوط به مصادیق آزار خیابانی زنان دوباره بازنشر می‌شود. این پوستر ها با طراحی سامان سلیمیان و به سفارش دیده‌بان آزار متشکل از گروهی از فعالان حقوق زنان ایران ساخته شده است.

منبع: خبر آنلاین

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد
    0

    کلاغ فر گنجشک فر غیرت فر جوانمردی فر شرف فر حیا فر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها