رئیس پلیس راه استان همدان:

گردنه‌های همدان یخبندان است/کاهش تردد در جاده‌های همدان

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه گردنه‌های همدان به صورت مقطعی یخبندان است، گفت: یک سوم تردد در جاده‌های همدان کاهش یافته است.

گردنه‌های همدان یخبندان است/کاهش تردد در جاده‌های همدان

رضا عزیزی با اشاره به بارش برف در همدان، اظهار کرد: در حال حاضر اکثر محورهای استان خشک و تردد روان است اما در گردنه‌ها به صورت مقطعی یخبندان وجود دارد.

وی با بیان اینکه به دلیل جمع شدن برف‌ها در کنار جاده‌ها و ذوب شدن آنها به صورت مقطعی گردنه‌ها یخبندان است گفت:‌ در این روزها رانندگان حتماً تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه رانندگان گاهی به یکباره از مسیر خشک به یخبندان می‌رسند و این باعث بروز تصادفات می‌شود تاکید کرد: در این شرایط خودرو می‌چرخد و واژگونی رخ می‌دهد به نحوی که در جاده دو طرفه تصادف رخ به رخ و در جاده یکطرفه خروج از جاده و واژگونی خودرو اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه در روزهای برفی راننده باید دقت بیشتری داشته و حواسش بیشتر به جلو باشد گفت: در جلوگیری از تصادفات داشتن تجهیزات زمستانی نظیر بخاری خودرو بسیار شرط است.

عزیزی تجهیز خودروها به برف پاک‌کن و شیشه شور را لازم دانست و افزود: در هنگام تردد در شب باید چراغ‌های خودرو سالم و دید کافی باشد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه از دیروز تاکنون شاهد تصادفی در محورهای همدان نبوده‌ایم گفت: به دلیل بارش برف و یخبندان، سرعت خودروها کاهش یافته و در نتیجه کمتر شاهد تصادف صورت گرفته است.

رئیس پلیس راه استان همدان با تاکید به اینکه تردد در جاده‌های استان در روزهای برفی کاهش خواهد یافت و این بر کاهش تصادفات نیز تاثیر دارد افزود: یک سوم تردد در جاده‌های استان نسبت به ماه‌های قبل کاهش داشته است.

منبع: فارس

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها