سارقان اموال یکی از ادارات کرمانشاه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری سارقان وسایل و تجهیزات یکی از ادارات دولتی خبر داد که اقدام به سرقت ۳۰ میلیارد ریال از اموال و تجهیزات آن کرده بودند.

سارقان اموال یکی از ادارات کرمانشاه دستگیر شدند

سردار منوچهر امان‌اللهی پیش از ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چندی پیش و به دنبال وقوع یک فقره سرقت از انبار یکی از ادارات استان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی کرمانشاه قرار گرفت.

وی گفت: با انجام تحقیقات گسترده و گفت و گوی کاراگاهان پلیس آگاهی با تعدادی از کارکنان این اداره، در نهایت ماموران به یکی از این افراد که دچار تناقض گویی شده بود مشکوک و رفتارهای وی را زیر زیرنظر گرفتند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: با افزایش ظن پلیس به این فرد که جزو نیروهای شرکتی بود، وی دوباره تحت بازجویی قرار گرفت تا اینکه در بازجویی های فنی و اطلاعاتی پلیس به انجام سرقت با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد.

سردار امان‌اللهی خاطرنشان کرد: با راهنمایی متهم، پلیس پس از کسب مجوز قضائی به سراغ دیگر همدست وی که در واحد تاسیسات یکی از بیمارستان های دولتی مشغول به کار بود رفت و او را نیز دستگیر کرد.

وی بیان داشت: دومین متهم دستگیر شده در بازجویی ها عنوان کرد که پیشنهاد سرقت را همدست و متهم ردیف اول مطرح کرده که طی آن با خودرویش وارد محوطه انبارهای این اداره شده و پس از تخریب درب ورودی، مقداری از وسایل و تجهیزات موجود را به سرقت برده اند.

رییس پلیس استان کرمانشاه گفت: متهمان در اعترافات خود عنوان کردند که مقدار زیادی لوازم و تجهیزات به همراه ۹ دستگاه قیچی فک را به سرقت برده و در منزل یکی از آن ها مخفی کرده اند که در ادامه و با راهنمایی های صورت گرفته اموال مسروقه کشف شد.

سردار امان‌اللهی خاطرنشان کرد: طبق اظهارات نماینده حقوقی این اداره ارزش اموال سرقت شده به ۳۰ میلیارد ریال می رسد؛ ۲ متهم دستگیر شده با صدور قرار قانونی برای انجام تحقیقات تکمیلی و احتمال اعتراف به سرقت های دیگر بازداشت هستند.

وی گفت: پلیس با جدیت به مقابله با موضوع سرقت می پردازد و اجازه نمی دهد عده ای برای منفعت طلبی فضای جامعه را ملتهب و ناامن کنند.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها