کنایه صریح بازیگر کهنه‌کار به ترامپ/ ما هم نیاز به «دیوار» داریم

جین فوندا بازیگر کهنه‌کار در پاسخ به اصرار ترامپ مبنی‌بر کشیدن دیوار میان آمریکا و مکزیک گفت: ما هم دیوار می‌خواهیم اما میان کاخ سفید و پروژه تحقیقات مولر!

کنایه صریح بازیگر کهنه‌کار به ترامپ/ ما هم نیاز به «دیوار» داریم

جین فوندا پس از این که سروصدای ترامپ برای کشیدن دیوار در مرز آمریکا و مکزیک بالا گرفت، در شوی شبانه جیمی کیمل ظاهر شد و جواب ترامپ را داد.

این بازیگر کهنه کار گفت: ما مردم آمریکا نیاز به یک دیوار خوب داریم که کاخ سفید را از تحقیقات مولر جدا کند و این تحقیقات راه خودش را ادامه بدهد.

وی گفت: هر یک از ما این حق را داریم که بدانیم نتیجه این تحقیقات چه بوده و اگر قانونی وجود دارد که به بعضی‌ها این اجازه را بدهد که در نتیجه این تحقیقات دست ببرند، ما باید این قانون را عوض کنیم.

این در حالی است که در روزهای اخیر کمیته سنا مانع دخالت ویلیام بار، دادستان کل در جریان تحقیقات رابرت مولر درباره انتخابات ۲۰۱۶ ترامپ و نقش روسیه در آن شده بود. همین عمل منجر به اعتراض برخی از چهره‌های حقوقی به ترامپ برای پنهان کردن نتایج بررسی این پرونده شد.

فوندا در این برنامه افزود: می‌توانید باور کنید که دارند سعی می‌کنند جلوی ما را بگیرند تا نفهمیم واقعا چه کسی دارد این مملکت را اداره می‌کند؟

جین فوندا بازیگر سریال «گریس و فرانکی» از پیشینه جدی در حمایت از حقوق رنگین پوستان برخوردار است و بارها در دهه ۷۰ برای حمایت از حزب «پلنگ سیاه» پول جمع کرده و از حقوق زندانیان نژادی حمایت کرده بود. وی از مخالفان جنگ ویتنام بود.

فوندا و لی‌لی تاملین از بازیگران سریال «گریس و فرانکی» هستند و برای معرفی فصل جدید این سریال در برنامه جیمی کیمل حضور یافتند.

این بازیگر که دو جایزه اسکار در کارنامه دارد سال پیش هشتاد ساله شد.

وی چندی پیش نیز ترامپ را خطاب قرار داد و از محیط زیست به عنوان بزرگترین نگرانی‌اش در مورد حضور ترامپ در کاخ سفید یاد کرد و گفت: ترامپ خطرات بسیاری با خود می‌آورد، اما ما وقتی نداریم چون نقطه اوج تغییرات اقلیمی در راه است.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها