نیت شوم یک کاربر آمریکایی باعث قربانی دهها کودک و نوجوان مواجه شد

یک مرد فلوریدایی با سوء استفاده از بازی فورتنایت اقدام به فریب و آزار و اذیت چندیدن کودک و نوجوان کرده است. او ضمن برقراری ارتباط با قربانی ها در محیط بازی فورتنایت، آنها را تشویق به ملاقات حضوری می کرد.

نیت شوم یک کاربر آمریکایی باعث قربانی دهها کودک و نوجوان مواجه شد

این مرد 41 ساله، هم اکنون به دلیل آزار و اذیت یک قربانی 17 ساله دستگیر شده است اما بررسی اقدامات مجازی او باعث شده که مقامات امنیتی ایالات متحده تعداد قربانیان او را حدود 20 نفر ارزیابی کنند.

اشلی مودی، دادستان کل فلوریدا، گفت که مظنون آنتونی ژین توماس نام دارد و از بازی فورتنایت برای برقراری ارتباط با قربانیان استفاده کرده است. مودی گفت که جستجوی تلفن توماس نتایجی نگران کننده شامل تصاویر و فیلم های مختلف از دختران زیر سن قانونی را نشان می دهد بنابراین افسران پرونده به دنبال یافتن دیگر قربانیان هستند.

مودی در بیانیه ای گفت: "این پرونده از آن جهت حائز اهمیت است که از یک سو پای مسائل سوء استفاد جنسی در میان است و از سوی دیگر صحبت از یک بازی محبوب است."

بر اساس اظهارات قربانی، متهم با ارسال هدیه، کارت اعتباری و تلفن همراه او را فریب داده و اعتمادش را جلب کرده و سپس وی را به خانه خود دعوت کرده و سپس به او تعرض کرده است. بر این اساس اتهامات توماس نه تنها تعرض جنسی است، بلکه شامل سوء استفاده از پلتفرمهای آنلاین، تشویق یک نوجوان به سفر مجردی، سوء استفاده از کارت های اعتباری و چندین خرده جرم دیگر نیز می شود.

مانند شبکه های اجتماعی محبوب، بازی هایی مانند فورتنایت نیز بین بازیکنان جوان محبوب تر هستند. اما متاسفانه وادلدین اطلاعات چندانی از روند فعالیت های آنلاین فرزندان خود ندارند و تصور می کنند بازی های آنلاین هیچ خطری ندارند.

مودی می گوید: "والدین باید بدانند که شکارچیان جنسی و بیماران روانی از هر وسیله ای برای هدف گیری و بهره برداری از یک کودک استفاده می کنند. من از والدین و سرپرستان می خواهم اطمینان حاصل کنند که فرزندانشان با افراد بیمار ارتباط برقرار نمی کنند."

منبع: انتخاب

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها