کاهش خریداران خودرو لوکس آلفا رومئو/ علت این اتفاق قوانین دست و پاگیر است

حتی خودروساز افسانه ای ایتالیایی، آلفا رومئو نیز از فشار قوانین در امان نمانده است.

کاهش خریداران خودرو لوکس آلفا رومئو/ علت این اتفاق قوانین دست و پاگیر است

Ben Lyon، مدیر بازاریابی محصول آلفا رومئو در آمریکای شمالی اظهار داشت: "به نظر من نیرومحرکه های جایگزین تمرکز اصلی تمام خودروسازان هستند. من معتقدم همه خودروسازان بر این امر تمرکز کرده و بخشی از آن خواهند بود."

در اروپا، این برند لوکس فیات کرایسلر نسخه های دیزلی از سدان اسپرت جیولیا و کراس اوور استلویو را ارائه می دهد اما به نظر نمی رسد در آمریکای شمالی تمایلی به این نوع نیرومحرکه ها وجود داشته باشد. Lyon تاکید کرد: "با توجه به این که ما هنوز برندی در حال رشد هستیم، فرصت انبوهی در این زمینه در ایالات متحده نمی بینیم. ما خریداران کافی نداریم و معتقدیم که باید نیرومحرکه های دیزلی را در ایالات متحده به یک گزاره ارزشی تبدیل کنیم. ما اکنون روی نیرومحرکه های بنزینی تمرکز داریم."

اما به هر حال نیرومحرکه های احتراقی رو به کاهش هستند چرا که قوانین دولتی در مورد آلایندگی اگزوز جدی تر شده است. بنابراین احتمالا آلفا رومئو آپشن های نیرومحرکه دیگر را نیز برای خودروهای آینده در نظر دارد که شامل نسخه های تمام برقی می شود.

Lyon اظهار داشت یک مدل برقی آلفا رومئو در دستور کار قرار دارد و منطبق با DNA این برند نیز هست. وی افزود: "بنابراین، به نظر من مهم ترین چیز، ریشه های ایتالیایی ما است. این خودروها در ایتالیا ساخته، طراحی و تولید می شوند." علاوه بر این، آلفا رومئو بی شک بر ارائه محصولات با بهترین دینامیک سواری در هر کلاس تمرکز دارد.

Lyon تاکید کرد: "به نظر من چیزی که زیر کاپوت است اهمیت ندارد. اما تا زمانی که ما به ریشه های خود پایبند باشیم می توانیم صرف نظر از نیرومحرکه، ظرفداران خود را راضی کنیم."

در حال حاضر، خط تولید الفا رومئو تقریبا محدود است. این برند یک سدان اسپرت، یک کراس اوور و یک کوپه دارد که تقریبا برای رقابت با مدل هایی از مرسدس بنز و آئودی کافی است اما دقیقا همان چیزی نیست که به آن نیاز دارد. این خودروساز همچنان به کلاس شاسی بلندهای در حال رشد چشم دارد.

Lyon با اشاره به کلاس های C و E اظهار داشت: "وقتی به فرصت های رشد انبوه در بازارهای ممتاز نگاه می کنید، واقعا فرصت را در شاسی بلندها می بینید. زمانی که ما به آینده فرصت های محصول فکر می کنیم، به بزرگ ترین و پر رشدترین کلاس ها نگاه می کنیم." در واقع، آلفا رومئو کلاس کراس اوورها را در نظر گرفته که مدل هایی بزرگ تر و کوچک تر از جیولیا کنونی را شامل می شود.

منبع: خبر خودرو

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها