سرلشکر باقری درگذشت "سردار فضائلی" را تسلیت گفت

سرلشکر باقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح، در پیامی درگذشت سردار احمد فضائلی، فرمانده اسبق دانشگاه امام حسین(ع) را تسلیت گفت.

سرلشکر باقری درگذشت "سردار فضائلی" را تسلیت گفت

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دریافت خبر درگذشت سردار رشید اسلام، جانباز سرافراز انقلاب اسلامی، سرتیپ پاسدار احمد فضایلی موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

بی‌شک نقش‌آفرینی‌های ارزنده و ماندگار آن مجاهد نستوه و پاسدار سلحشور و دلاور در دفاع مقدس و عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی و نیز حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی و مشارکت مؤثر و تعیین کننده در شکوفایی و بالندگی حوزه‌های علمی، پژوهشی و آموزشی به‌ویژه در مقطع فرماندهی خردمندانه و عالمانه دانشگاه جامع امام‌حسین(ع)، که از وی شخصیتی برجسته و مورد احترام در محافل علمی و فرهنگی کشور ساخته بود، برای همیشه ماندگار و مجاهدت‌های صادقانه او را منشأ تحرک و مسئولیت‌پذیری‌های نسل جوان امروز نیروهای مسلح بلکه جامعه اسلامی قرار داده است.

اینجانب این ضایعه اندوه‌بار را به خانواده معظم و عموم همرزمان و علاقمندان آن فرمانده مخلص و ولایی تسلیت عرض نموده و از درگاه کبریایی برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستادکل نیروهای مسلح

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها