کی‌روش: در صورت قهرمانی و پیشنهاد ماندن، با ایران تمدید می‌کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید دیدار تیمش مقابل عمان سخت است و تیمش از پیش برنده این مصاف نخواهد بود.

کی‌روش: در صورت قهرمانی و پیشنهاد ماندن، با ایران تمدید می‌کنم

به گزارش خبر فوری ، ‌ کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: دیگر نتایج مرحله گروهی اهمیتی ندارد و شانزده تیم بازی‌های سختی را پشت سر خواهند گذاشت. نمی‌توانیم بگوییم تیمی مدعی اصلی قهرمانی است. بازی‌ها حساس هستند و سختی‌های خودشان را دارند. تیم عمان تیم خوبی است و آماده سازی خوبی را پشت سر گذاشته است. از ۲۴ بازی، ۱۵ بازی را با برد پشت سر گذاشته‌اند و فقط دو بار باخته‌اند. تمام بازی‌های آن‌ها را دیده‌ایم. در ۳ بازی اخیر با توجه به کادر مربی‌گری تیم عمان، بسیار خوب بوده‌اند. البته ما هم توانایی‌های خودمان را داریم. بازی فردا ۵۰-۵۰ خواهد بود. مطمئنا تیمی که عملکردی بهتری داشته باشد و با انگیزه بالاتر به میدان برود، برنده بازی خواهد بود.

او ادامه داد:‌ صحبت در مورد روند توسعه فوتبال ایران می‌تواند جالب باشد اما نه امروز. به خاطر این‌که باید روی بازی فردا تمرکز کنیم. ما در اینجا بازیکنانی داریم که میلیون‌ها هوادار دارند. تیم ملی هواداران بسیار زیادی دارد. همینطور تیم ملی عمان. بازی فردا، بازی خاصی است. البته احساساتی بودن این بازی می‌تواند تاثیرگذار باشد. از این به بعد جام ملت‌های واقعی آغاز می‌شود. همانطور که گفتم هیچ چیز برای بازنده و همه چیز برای برنده باقی خواهد ماند. هیچ جایی برای افسوس و اتفاقات دیگر نداریم و باید کارمان را با تمرکز و انگیزه بالا انجام بدهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد نحوه بازی ایران در بازی فردا، بیان کرد: در تک تک ثانیه‌های بازی‌ها سعی کرده‌ام یک نکته را به بازیکنانم تفهیم کنم و آن هنر خوب فوتبال بازی کردن است. هیچ موقع دوست نداشتم فوتبال را روشنفکرانه و پیچیده کنم. فوتبال یک بازی ساده است. صحبت‌هایی که در مورد چیدمان‌های تیم‌ها مثل ۴-۴-۳ یا ۳-۶-۱ یا ۴-۲-۳-۱ گفته می‌شود، حتی من را بعد از ۳۵ سال حضور در فوتبال، مقداری دچار مشکل می‌کند. ما تلاش می‌کنیم بازی را کنترل کنیم، خوب پاسکاری کنیم و به سمت دروازه حریف برویم. خداوند فوتبال را خلق نکرده است که یک طرفه بازی کنیم. همیشه یک حریف در طرف دیگر زمین هست. زمانی که توپ در دست حریف است باید خوب دفاع کنیم و تعادل دفاعی‌مان را حفظ کنیم. وقتی توپ را به دست می‌آوریم مالکیت توپ را حفظ کنیم و به سمت دروازه حریف برویم و به گل برسیم.

کی‌روش در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت قهرمانی با ایران قراردادش را با تیم ملی تمدید می‌کند یا خیر، گفت: بله البته. اگر شما بازی‌ها را با برد پشت سر بگذارید و اگر پیشنهادی برسد این امکان وجود دارد. البته فردا بازی دشواری داریم. چون اینگونه بازی‌ها ۵۰-۵۰ هستند و باید با تمرکز بالا بازی کنیم. در حال حاضر می‌خواهم تمام تمرکزم روی این بازی باشد و فقط به سرمربی و بازیکنان عمان و بازیکنان خودم فکر کنم. امیدوارم بازیکنانم فردا لذت ببرند و فوتبال خوبی انجام بدهیم تا برنده بازی باشیم.

او در وضعیت جهانبخش هم اظهار کرد: مطمئنا بازی گذشته یک محک خوب برای او بود. سعی کردیم با مراقبت‌های لازم این تصمیم را بگیریم. جهانبخش شرایط خاصی داشت. با تلاشی که کادر پزشکی و مربیان داشتند شرایطش آماده است. البته باید مراقب باشیم چون نمی‌خواهیم قدم رو به عقبی دشته باشیم.

سرمربی ایران در خصوص ساعت بازی فردا هم بیان کرد: مطمئنا ما مشکلی نخواهیم داشت. در دو روز گذشته سعی کردیم ساعت بیولوژیک بدن بازیکنان را با ساعت بازی هماهنگ کنیم و فردا با آمادگی کاملا مقابل عمان حضور خواهیم داشت.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    با این بازی خوب قطری ها و عدم هماهنگی گسترده در تیم ایران فقط باید گفت ارزو بر جوانان عیب نیست!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها