پنجمین روز اعتصاب معلمان آمریکایی در لس‌آنجلس

گروهی از معلمان آمریکایی در شهر لس آنجلس برای پنجمین روز متوالی دست به اعتصاب و اعتراضات صلح آمیز زدند و مقام‌های مسئول در این شهر امروز شنبه با آنها وارد مذاکره شدند.

پنجمین روز اعتصاب معلمان آمریکایی در لس‌آنجلس

شهردار اریک گارستی در توئیتی نوشت مذاکرات مقام‌های حوزه موسوم به «ناحیه آموزشی واحد لس آنجلس» با اتحادیه این معلمان جمعه شب بدون توافق پایان یافت اما دو طرف از شنبه به مذاکراتشان در محل دفتر گارستی ادامه خواهند داد.

روز جمعه این معلمان معترض به پنجمین روز اعتصاب و اعتراض خود علیه این ناحیه آموزشی بزرگ ادامه دادند. در حین این اعتراضات صدای طبل، سوت و فریاد و بوق از جمله از جانب رانندگان حامی اعتراضات در مرکز شهر لس آنجلس طنین انداز شد و گروه‌های معلمان و حامیان آنها تجمعی را که در آن هزاران تن حضور یافتند در مقابل شهرداری تشکیل دادند.

پنجمین روز اعتصاب معلمان آمریکایی در لس‌آنجلس

آلکس کاپوتو پیرل، رئیس اتحادیه این معلمان متعهد شد که دامنه اعتراضات را فراتر از این ناحیه آموزشی ببرد. در همین میان افراد مشهور و برخی هنرمندان از این تجمع حمایت کردند.

آستین بیوتنر، یکی از مقام‌های مسئول این حوزه آموزشی نسبت به پایان یافتن سریع بن بست در این حوزه اظهار امیدواری کرد.

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد زیادی از دانش آموزان از آموزش محروم شده‌اند، ما باید الان این مسئله را حل کنیم و تمام معلمان و دانش آموزانمان را به سر کلاس برگردانیم. از جمله موارد مورد اعتراض آنها حقوق پرداختی، اندازه کلاس‌ها و میزان حضور کارمندان پشتیبانی در این ناحیه آموزشی که ۶۴۰ هزار دانش آموز دارد است. این اولین بار در ۳۰ سال اخیر است که این حوزه شاهد چنین اعتصاب و اعتراضی است.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها