مادران شلخته در مقابل مادران مرتب هالیوودی

تصور اکثر مردم از خانه ستاره های مشهور جهان، قصری بزرگ و لوکس است اما آنچه ما از بیرون می بینیم، با آنچه درون خانه آنهاست، زمین تا آسمان فرق دارد.

مادران شلخته در مقابل مادران مرتب هالیوودی

برخی از ستاره ها هستند که با وجود خدمتکارهای تمام وقت، باز هم خانه ای شلوغ و بهم ریخته دارند، در حالی که برخی دیگر حتی با وجود فرزندان و مشغله های زیاد، همیشه خانه شان تمییز مرتب است. اگر دوست دارید مادران شلخته و مرتب هالیوود را بشناسید، در ادامه با ما همراه باشید.

بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز زندگی پر از فراز و نشیبی داشته اما خوشبختانه این روزها حالش بهتر است. در گذشته عکس های زیادی از خانه بهم ریخته او در اینترنت منتشر شد که عکس العمل های زیادی را به راه انداخت. عکس های بریتنی همیشه در 2 حالت دیده می شود: او یا با لباسی زیبا و موهایی آراسته و آرایشی مرتب در مکان های عمومی ظاهر می شود، یا این که وقت کافی برای این کار ندارد و اهمیتی هم نمی دهد که دیگران در مورد او چه فکری می کنند. او ادعا می کند که در مورد رسیدگی به خانه اش نیز چنین است. با وجود مشغله کاری و فرزندان، او ترجیح می دهد که وقت اش را به جای تمییز کردن خانه، روی کارهای مهمتری صرف کند.


مگان فاکس

مگان فاکس یکی دیگر از ستاره هایی ست که خانه بهم ریخته ای دارد. او ادعا می کند از زمانی که مادر شده، به بسیاری از کارهای خانه اش نمی رسد. البته این روزها تصمیم گرفته که وقت اش را به جای کار صرف خانواده اش کند، شاید دلیل آن کامنت های زیادی ست که در مورد وضعیت خانه اش از مردم دریافت کرده است. البته او همیشه مورد هجوم نقدهای منفی بوده، مثلا یکی از نقدهایی که علاوه بر وضعیت آشفته خانه به او می شود، موهای بلند پسرش است. شاید بد نباشد که مگان ابتدا موهای پسرش را مرتب کند سپس به خانه داری اش برسد.


جسیکا سیمپسون

جسیکا سیمپسون یک بار اعتراف کرد که پس از بازگشت از یکی از تورهایش، به اندازه 20 سبد رخت چرک ها لباس کثیف داشته، البته او خودش را مقصر بهم ریختگی خانه اش نمی داند. او با وجود 2 فرزند و مشغله کاری زیاد، وقت رسیدگی به خانه را ندارد. با تمام این بهانه ها، به ما ثابت شده که خود جسیکا آدم شلخته ای ست، به عنوان مثال یکی از خدمتکارانش اعتراف کرده که دائما در حال جمع کردن موهای جسیکا از روی زمین است.


کیم کارداشیان

کمد لباس های کیم کارداشیان همیشه بهم ریخته است. البته مقصر او نیست، با وجود هزاران دست لباسی که او دارد، مرتب کردن آنها نیز کار ساده ای نیست. کیم کارداشیان عاشق خرید است. او هر بار که به بیرون از خانه می رود، با دست پر باز می گردد، بنابراین طبیعی ست که وقت برای مرتب کردن آنها کم بیاورد. البته خود کیم از این مسئله ناراحت نیست. او حتی در این شرایط، از فرصت استفاده کرده و برای دیده شدن در شبکه های اجتماعی عکس هایی از اتاق بهم ریخته اش را منتشر می کند.


آنجلینا جولی

در سال 2008 بود که عکس هایی از خانه لوکس اما بهم ریخته آنجلینا جولی در شبکه های اجتماعی منتشر شد و غوغا آفرید. قبل از جدایی آنجلینا از برد پیت، این دو ستاره عادت داشتند که اواخر هفته در خانه شان میهمانی برپا و تا می توانند بریز و به پاش کنند. بهم ریختگی خانه آنها به حدی بود که خدمتکاران کل هفته بعد را به تمییز کردن خانه اختصاص می دادند. به گفته یکی از خدمتکاران، کودکان روی دیوار خانه نقاشی می کردند، جعبه های پیتزا زیر مبل ها رها شده بود و خلاصه هیچ چیز سر جایش نبود. شاید حال که او از برد پیت جدا شده و فرزندانش نیز بزرگ تر شده اند، خانه او هم سر و سامان بیشتری گرفته باشد.


کورتنی کارداشیان

کورتنی کارداشیان هم مانند خواهرش کیم، کمد لباس های ریخت و پاشی دارد. او یک عکسی را در اینستا از خود منتشر کرده بود که در بک گراند، اتاق بهم ریخته او نمایان بود. همین باعث شد که هواداران او به سمت اش هجوم ببرند و او را به خاطر اتاق بهم ریخته اش سرزنش کنند. ما تعجب می کنیم که با وجود خدمه هایی که در خانه های آنها کار می کنند، چرا باید همیشه اینطور بهم ریخته و شلوغ باشد؟!


ریس ویتسپون

حال که از ستاره های شلخته هالیوود حرف زدیم، بد نیست که یادی هم از ستاره هایی که همیشه خانه ای مرتب و تمییز دارند، یاد کنیم. یکی از این ستاره ها ریس ویتسپون است که ذاتا آدم مرتبی ست. او می گوید که دوست دارد در خانه ای تمییز و مرتب زندگی کند، نه خانه ای که هر طرف سر می چرخانیم، کثیف و شلوغ است. «من از این که کشوها، به خصوص کشو جوراب ها، را مرتب کنم، لذت می برم. زمانی که در خانه هستم ترجیح می دهم که وقتم را به تمییز کردن خانه اختصاص دهم تا کارهای دیگر.»


گوئینت پالترو

گوئینت و ریس دوست های صمیمی هستند، شاید به این علت که در مورد تمییزی خانه اشتراک نظر دارند. گوئینت یک آدم کمال گراست. در خانه او همیشه همه چیز باید سر جایش باشد. او عاشق سبک مینیمالیست است، از این رو از شلوغی خوشش نمی آید. او اعتراف کرده که اگر خانه اش بهم ریخته باشد تمرکز روی هیچ کاری ندارد.


کلویی کارداشیان

کلویی کارداشیان، برخلاف خواهرانش، در خانه داری مهارت بالایی دارد. او حتی در شو تلویزیونی واقع نما «پا به ‌پای خانواده کارداشیان» همیشه در حال مرتب کردن خانه بود. او دوست دارد که خانه اش از تمییزی برق بزند. به گفته خودش: «من متولد ماه تیر هستم و اعتقاد دارم که تیر ماهی ها به تمییزی اهمیت زیادی می دهند.»


شالیز ترون

شالیز ترون یکی از ستاره هایی ست که با وجود فرزند، به کارهای خانه اش هم می رسد. او خودش یک بار گفت: «اگر بدانم که خانه ام بهم ریخته، شب ها خوابم نمی برد. هر چیزی باید سر جایش باشد.» اگر چه شارلیز ترون با خدمتکارانی که دارد، خانه اش همیشه مرتب است اما حتی اگر آنها را نداشت، باز هم خانه اش کثیف و بهم ریخته نبود.


کری واشینگتن

خانه کری واشینگتن واقعا دیدنی ست. خانه اش ترکیبی از سبک سنتی و مدرن طراحی شده است. جدا از زیبایی، او به تمییزی خانه اش نیز اهمیت زیادی می دهد. اگر چه او تمام کارهای خانه اش را خودش انجام نمی دهد، اما سعی می کند حواس اش به همه چیز باشد تا وسیله ای در خانه اش جابه جا نشود. کری 3 فرزند دارد اما با این حال خانه اش همیشه مرتب است.

منبع: برترینها

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها