اولین تمرین نساجی با حضور جلالی برگزار شد

تمرین تیم نساجی مازندران با حضور مجید جلالی در ورزشگاه کارگران برگزار شد.

اولین تمرین نساجی با حضور جلالی برگزار شد

تمرین امروز نساجی مازندران با مراسم معارفه مجید جلالی سرمربی جدید این تیم در حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

*‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پیش از آغاز تمرین جلالی برای دقایقی بازیکنان را جمع کرد و به گفت‌وگو با آنها پرداخت. پس از صحبت‌های جلالی، بازیکنان به دویدن دور زمین و گرم کردن مشغول شدند. آنها سپس زیرنظر حمید مطهری دستیار جلالی به کار با توپ و مرور برنامه‌های تیمی پرداختند.

*تمرینات نساجی با حضور ۱۹ بازیکن برگزار می‌شد. بازیکنان پس از مرور کارهای تیمی به بازی درون‌تیمی در یک نیمه زمین پرداختند. آنها در قالب دو تیم ۹ نفره و با کاورهای آبی و نارنجی با هم بازی کردند.

*محمد عباس‌زاده که به علت مصدومیت در تمرینات گروهی شرکت نمی‌کرد، در کنار زمین به انجام حرکات کششی و تمرینات انفرادی مشغول بود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

*امیدهای نساجی با حضور در ورزشگاه کارگران به تماشای تمرین بزرگسالان پرداختند.

*فرزاد مجیدی، مجید جلالی و صابر میرقربانی سرمربی امیدهای نساجی در کنار هم به تماشای بازی درون‌تیمی مشغول بودند و مدتی را هم به گفت‌وگو با یکدیگر پرداختند.

*بازیکنان پس از بازی درون‌تیمی به انجام تمرینات بدنسازی زیر نظر مطهری و جلالی پرداختند، پس از پایان ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌این بخش،‌‌‌‌ جلالی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تمام‌ بازیکنان را جمع و مدتی با آنها صحبت کرد. پس از آن بازیکنان به دویدن دور زمین و سرد کردن بدن‌ها به انجام حرکات کششی پرداختند.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

در پایان تمرین نساجی بازیکنان دور جلالی و کاظمی جمع شدند و پس از ‌‌‌‌گفت‌وگویی کوتاه برای ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌معاون اجرایی باشگاه دست زدند.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

همچنین مجید جلالی به همراه محمدکاظمی معاون اجرایی باشگاه و فرزاد مجیدی سرپرست تیم از بخش های مختلف ورزشگاه کارگران بازدید کرد و در جریان امکانات این مجموعه قرار گرفت.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها