استاندار خراسان رضوی :

اصل برگزاری کنسرت درست است/هیچ کس و هیج جریانی را نباید حذف کنیم

استاندار خراسان رضوی گفت:در موضوع موسیقی و برگزاری کنسرت، هیچ کس با فحشا موافق نیست اگر دستگاهی قرار است کنسرت برگزار کند باید از صفر تا ۱۰۰ آن را مدیریت کند تا حواشی ناخوشایند و نامطلوب ایجاد نشود.

اصل برگزاری کنسرت درست است/هیچ کس و هیج جریانی را نباید حذف کنیم

علیرضا رزم حسینی صبح شنبه در دیدار با اعضای شورای قضایی خراسان رضوی در استانداری خراسان رضوی در خصوص برگزاری کنسرت در مشهد،اظهار کرد: در موضوع موسیقی و برگزاری کنسرت، هیچ کس با فحشا موافق نیست اگر دستگاهی قرار است کنسرت برگزار کند باید از صفر تا ۱۰۰ آن را مدیریت کند تا حواشی ناخوشایند و نامطلوب ایجاد نشود.

وی گفت: اصل برگزاری کنسرت درست است اما با اقدامات ناهنجار و غیر عرفی و دینی مخالفم از این رو باید در شورای فرهنگ عمومی استان بر مبنای سیاستهای فرهنگی استان در این زمینه سیاستگذاری شود و به سمتی حرکت کنیم که خراسان رضوی را در شأن امام رضا (ع) اداره نماییم .

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: هیچ کس و هیج جریانی را نمی توانیم و نباید حذف کنیم استاندار دولت اعتدال هستم و با روش اعتدال و میانه روی وکمک همه جریان ها تلاش می کنم امور را به سرانجام مناسب رسانده و استان در حد و اندازه های واقعی آن ظاهر شود.

فرار سرمایه از خراسان رضوی زیاد است

رزم حسینی تاکید کرد:با کلید زدن طرح توسعه اقتصادی و ۱۲ منطقه طراحی شده تلاش می کنیم در راستای توسعه استان گام برداریم و معین های اقتصادی هم برای این مناطق تعیین می شود و با هدف تولید و اشتغال حرکت خواهند کرد که در کرمان در ۵ نقطه این طرح اجرا شده و موفق هم بوده است.

وی افزود:از شروع سال جدید این طرح با همراهی بخش های مربوطه به ویژه دستگاه قضایی اجرایی می شود و کلید توسعه اقتصادی، سرمایه گذاران و کارآفرینان هستند و نباید کاری شود تا فرار سرمایه صورت گیرد و سرمایه گذار باید حمایت شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد:امروز فرار سرمایه از خراسان رضوی زیاد است و مصارف منابع بانکی و سپرده ها با هم همخوانی ندارد و در واقع پرداختی ها به نسبت حجم سپرده ها پایین است و با همکاری دستگاه قضایی باید فضایی در خراسان بوجود آوریم که امنیت سرمایه گذاری افزایش یافته و انگیزه سرمایه گذاران برای ورود به استان ارتقا یابد.

وی گفت:برای حل مشکل مجموعه پدیده و ۱۲۰ هزار سهامدار آن در دوره استاندار سابق اقدامات خوبی انجام شده است و پروژه ای که از اساس غیر قانونی شکل گرفته بود ، امروز مراحل قانونی آن طی شده و به مرحله نهایی کار رسیده است.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها