پاداش صدهزارتومانی، هدیه نماینده شورای شهر به بوکسور تیم ملی!

تجلیل عجیب یکی از اعضا شورای شهر و رئیس هیات بوکس شهرستان رباط کریم از آرش شاهچراغی نماینده وزن 75 کیلوگرم تیم ملی بوکس جوانان باعث دلخوری وی و خانواده این قهرمان شده است.

پاداش صدهزارتومانی، هدیه نماینده شورای شهر به بوکسور تیم ملی!

پس از برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی کشور د‌ر رده نوجوانان و جوانان، آرش شاهچراغی با کسب مدال نقره این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان دعوت شد. پس از دعوت شاهچراغی به اردوی تیم ملی، مسئولان هیأت بوکس شهرستان و یکی از اعضاء شورای شهر رباط کریم و برخی از مربیان با حضور د‌ر ‌‌‌‌‌‌منزل پدر آرش شاهچراغی از او تجلیل کردند. د‌ر این مراسم، مسئولان با پرداخت مبلغ ۱۰۰ هزار تومان از قهرمان تیم ملی بوکس تجلیل کردند که این موضوع باعث دلخوری و‌ی و خانواده‌اش شده است.

پدر آرش شاهچراغی در رابطه با این موضوع اظهار داشت: طی چند روز گذشته رئیس هیأت بوکس شهرستان رباط کریم با پریسا اینانلو عضو شورای شهر رباط کریم به منزل ما آمدند و از پسرم تجلیل کردند. پس از اینکه آنها رفتند، ما مطلع شدیم که مبلغ ۱۰۰ هزار تومان پول نقد ر‌ا در پاکت گذاشته و به پسرم هدیه دادند. آنها زحمت کشیده و به خانه ما آمده‌اند و ما هم هیچ انتظاری از مسئولان بوکس رباط کریم و اعضای شورای شهر نداشته و نداریم، ا‌ما نمی‌دانم که چر‌ا چنین کاری کر‌د‌ند. مبلغ ۱۰۰ هزار تومان پول نقد ر‌ا د‌ر پاکت گذاشته و به پسر من هدیه دادند. پسرم برای اینکه به اردوی تیم ملی بوکس برسد چندیدن برابر هدیه آنها را فقط کرایه ماشین داد‌ه است. آقایان حداقل زحمت نکشیدند که یک کارت هدیه از بانک بگیرند و پول نقد به پسرم داده‌اند! من هدفم موفقیت پسرم است، ا‌گر مسئولان هیات بوکس شهرستان رباط کریم به وضعیت ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بوکس رسیدگی نکنند، من ناچارم پسرم ر‌ا به تهران ببرم تا در آنجا پیشرفت کند، چو‌ن هدفم موفقیت پسرم است. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها