معرفی ۱۰ عضو از خانواده گلکسی A در نیمه اول سال ۲۰۱۹

اگر به شایعات نگاه کنیم تا کنون حداقل درباره پنج عضو از خانواده گلکسی A 2019 شایعاتی را شنیده ایم.

معرفی ۱۰ عضو از خانواده گلکسی A در نیمه اول سال ۲۰۱۹

راهبرد سامسونگ برای سال ۲۰۱۹ احتمالاً افزایش تعداد دستگاه های موجود در بازار از برند خود است تا کاربر در نهایت در بین انتخاب محصولات سامسونگ در بماند به جای اینکه به خرید محصولات برندهای دیگر فکر کند. امشب خبر می رسد که سامسونگ ۱۰ عضو از خانواده گلکسی A را در نیمه اول سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد کرد و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی A50
اگر در باره نام این اعضای خانواده گلکسی A 2019 از ما بپرسید ساده ترین راه این است که شماره عددی مدل آنها را برای شما بنویسیم تا شما نیز بر اساس الگوی نامگذاری سامسونگ نام آنها را حدس بزنید. شماره مدل آن ها عبارت است از:

-A105, SM-A202, SM-A205, SM-A260, SM-A305, SM-A405, SM-A505, SM-A705 و SM-A905

همانطور که شما هم حرف زده‌اید از گلکسی A10 تا گلکسی A90 دستگاه‌های خواهند بود که سامسونگ در شش ماه اول سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه خواهد کرد.

باید توجه داشته باشید که این شرکت کره‌ای تمام این ۹ محصول خانواده گلکسی A را در تمام بازارهایی که در آن حضور دارد ارائه نخواهد کرد و هر کدام بنا بر سلیقه بازاری که سامسونگ در آن حضور دارد انتخاب و ارائه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سامسونگ می‌تواند با راهبرد تولید دستگاه های متنوع با تفاوت اندک سهم بیشتری از بازار را از آن خود کند و در مقابل رقبای بسیار به صرفه چینی قد علم کند؟

منبع: ترنجی

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها