آقای خیابانی ماجرای بچه‌های بهشت امام رضا را فراموش کردی؟

زاوش محمدی/ دبیر ورزشی خبرفوری

آقای خیابانی ماجرای بچه‌های بهشت امام رضا را فراموش کردی؟

این روزها در کشور با پدیده جدیدی مواجه هستیم. پدیده ای که هر شخص به خودش اجازه می دهد در هر موردی اظهار نظر کند. مسائلی که حتی کوچکترین تخصصی در آن ندارد. پدیده ای به نام #فتوره‌چی‌ایسم.
فضای مجازی یکی از عواملی است که هر فرد به خودش اجازه اظهار فضل می دهد. وای به حال ما که آن فرد در صدا و سیما هم به تریبون برسد.
با شروع جام ملتهای آسیا و برنامه های تخصصی آن، جواد خیابانی بدون چون و چرا حملاتش به سرمربی تیم ملی را شروع کرد که همچنان در این برهه حساس ادامه دارد. تیم ملی برای تحقق بخشیدن به رویای 43 ساله راهی امارات شده تا به حریفان دست و پنجه نرم کند اما دشمنان داخلی یک لحظه برای حمله به تیم ملی و سرمربی آن عقب نشینی نکردند. دشمنانی که در حال خالی کردن عقده های سالهای اخیر خود هستند.
سال۹۵ قرارداد اسپانسری البسه‌ی تیم ملی با شرکت جیووا به مبلغ ۷۸میلیارد تومان بسته شد. بعدا معلوم شد آن البسه تقلبی است و با مقاومت #کیروش قرارداد فسخ شد. شرکت "بازرگانی ورزشی پارس" به شماره ثبتی 485738 واسطه‌ و مجری قرارداد فوق بود که نایب رییس هیئت مدیره‌ی این شرکت #جواد_خیابانی‌ مجری و گزارشگر احساسی بود.
دلیل و نوع حملات خیابانی به کی روش و تیم ملی این روزها کاملا مشخص شده و بر کسی پوشیده نیست و این گزارشگر دوست داشتنی دارد فسخ شدن قراردادش با فدراسیون فوتبال را تلافی می کند.
گفتنی است آقای خیابانی در برنامه دیشب خود از حقوق کارلوس کی‌روش پرده برداشت و رقم دریافتی توسط مربی تیم ملی را اعلام کرد و گفت آقای کی‌روش به مردم نیازمند کمک کنید در حالی که کی‌روش جدا از تمام این حاشیه ها همیشه دست به خیر بوده و هوای مردم نیازمند را داشته؛ این قضیه را بچه های خیریه بهشت امام رضا به خوبی میدانند، جایی که کی‌روش پاداش بازی‌اش را به آن خیریه بخشید.
به قول احمد شاملو: همه فریاد و فغان از نیرنگ است و فاجعه.
راستی آقای خیابانی:"وای یور تیم این فینال نو"؟

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    کی روش سراپا اعمال ناشایست این آقای خیابانی هست که داره عزت و روح خود باوری ما را به خودمان و امثال کی روش یادآوری می‌کنه.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      کی روش بنظر من از خیابانی صادقتر است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها