دانستنی های جالب درمورد بوسیدن

بوسیدن یکی از بهترین روش های ابراز عشق و علاقه ومحبت است؛ در این مقاله قصد داریم چند مورد جالب و خواندنی از بوسیدن را بررسی کنیم.

دانستنی های جالب درمورد بوسیدن

در طی سه روز در سال ۲۰۱۳، یک زوج تایلندی به مدت ۵۸ ساعت، ۳۵ دقیقه و ۵۸ ثانیه به طور دقیق لب ‌های خود را در هم قفل کردند. Ekkachai Tiranarat و Laksana Tiranarat در ۱۲ فوریه در پاتایای تایلند شروع به بوسیدن هم کردند و تا روز ولنتاین متوقف نشدند. این زوج در مسابقه طولانی ترین بوسه دنیا در موزه ریپلی در شهر پاتایا توانستند رکورد بزنند. این بوسه تا کنون طولانی ترین بوسه دنیا بوده و در رکوردهای جهانی گینس ثبت شده است.

عنوان این رکورد به خودی خود یک جایزه بود، اما دو حلقه با نگین الماس احتمالا پاداش خوشایندی برای آن ها بود.

طولانی ‌ترین بوسه بر روی صفحه نمایش تا کنون
رکورد طولانی ترین بوسه فیلم که تا کنون ثبت شده بود، رکورد 3 دقیقه و 24 ثانیه ای بین دو خانم در فیلم Elena Undone 2010 بود. رکورد قبلی آن ها در فیلم "شما اکنون در ارتش هستید" در سال 1941 به مدت 3 دقیقه و 6 ثانیه طول کشید.

فیلم سازی به نام نیکول کن می ‌گوید: " لب‌ های بازیگران به‌هم‌ چسبیده شده بود، بنابراین برخی احساس می ‌کردند نباید مدت زمان آن شمارش شود." با ظاهر بوسه، واضح است که نیازی به چسب نیست.

سبک بوسیدن از کجا آمده است؟

برخی واقعیات جالب در مورد بوسیدن: آمار مشترک نشان می ‌دهد که دو سوم مردم در هنگام بوسیدن به سمت راست متمایل می‌ شوند، اما آنچه واقعا جذاب است این است که سبک بوسیدن شما واقعا ژنتیکی است.

محقق آلمانی Onur Gunturkun در سه کشور مختلف در مکان ‌های عمومی مانند پارک‌ ها، سواحل و فرودگاه‌ ها افراد را بررسی می کرد تا اینکه توانست نتیجه بگیرد که بیشتر افراد به سمت راست متمایل شده‌ اند. نتیجه ‌گیری اصلی او: دلیل این که شما به سمت راست متمایل می ‌شوید احتمالا این است که سر شما در رحم هم به این سمت متمایل می شود.

خوشبختانه در هنگام بوسیدن، سمت راست شما سمت چپ پارتنرتان است و در هنگام بوسیدن سرهایتان به دو سمت مخالف متمایل می شوند، پس نگران برخورد سرها به یکدیگر نباشید.

قوانین عجیب در مورد بوسیدن

آیا نقل قول هایی که می گویند در شهر آیووا یا ایندیانا پلیس مردان سبیلی که زنان را در مکان عمومی ببوسند دستگیر می کند، حقیقت دارد؟ احتمالا نه. اما این قانون در کتاب ‌های این ایالات وجود دارد. بر اساس قوانین عجیب و غریب در کلورادو، بوسیدن زنان در هنگامی که خواب هستند ممنوع است. همچنین بوسه در روز یکشنبه نیز منع شده است.

زنان بوسه های تمیزتری دارند

در اینجا برخی واقعیات جالب در مورد بوسیدن وجود دارد: طبق اطلاعات DentalPlans ، زنان بیشتر از مردان برای شروع یک بوسه صبح هنگام در تخت ‌خواب مشتاق هستند، به همین دلیل بیشتر از مردها به فکر تمیزی دهان و دندانشان هستند و کمتر نگران تنفس بدبو هستند.


زنان نیز در مقایسه با مردان دو بار در روز دندان هایشان را مسواک می ‌زنند، اما این شانس یک زن است که مشخص می کند که آیا پارتنرش تنفس بدبویی دارد یا نه.

ترس از بوسیدن واقعی است

ترس از بوسیدن یک ترس درست است که به نام philemaphobia شناخته می ‌شود (philema واژه یونانی برای بوسیدن است). این در میان جوانان و یا افراد بی ‌تجربه بسیار رایج است، اما حتی در تمام سنین، ممکن است با زمان و تجربه بدون کمک یک درمانگر بهتر نشود. اما نکته جالبی که در اینجا وجود دارد این است که کسانی که منشأ ترس آن ها 80 میلیون باکتری است که از این طریق رد و بدل می شود، باید بدانند که بوسیدن در واقع بهتقویت سیستم ایمنی بدن شما کمک می ‌کند تا آن باکتری را با دیگران مبادله کنید - این برای دندان‌ های شما هم خوب است.

جایی که XoXo از آن می‌ آید

دیوید جاکوبسون از Trivworks می گوید که X in XO نماد بوسه است، و چندین نظریه را مبنی بر این که چرا این نماد استفاده می شود، نقل می کند. او می‌ گوید: "نظریه رایج برای اینکه چگونه این موضوع تا این حد شایع است، به خصوص در پایان مکاتبه نوشتاری، این است که در دوران قرون ‌وسطی، بسیاری از مردم نمی ‌دانستند که چگونه بخوانند و بنویسند."

"در عوض، هنگام امضای اسناد مهم، آن ‌ها بسادگی" X "را ترسیم کرده یا نشانه‌ گذاری می ‌کنند، که مخفف کلمه " مسیح " است.

بنابراین، در طول زمان، "X" برای عمل بوسیدن به کار می رفته، به همین دلیل است که امروزه از آن استفاده می‌ شود.

منشا بوسه فرانسوی

فرانسوی ‌ها همیشه برای ماجراجویی و احساساتی بودن در همه مسائل عشق و بیان آن بدنام هستند. در یک زمان، "بوسه فرانسوی" به عنوان "بوسه فلورانس" شناخته می‌ شد؛ این نظریه این است که هر دو مرد آمریکایی و بریتانیایی بعد از جنگ جهانی اول که از اروپا برگشته بودند، با شور و اشتیاق تازه ‌ای همسرانشان را بوسیدند - به خاطر استفاده از زبان شان - که مردم تصور می‌ کردند که آنها این مجموعه مهارت‌ های جدید را در حالی که در فرانسه مستقر بوده اند، یاد گرفته اند.

منبع: آلامتو

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها