فال روزانه جمعه 28 دی 1397

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه جمعه 28 دی 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 28 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال و پرانرژی، سخت کوش، جسور، قابل اعتماد، با مسئولیت، موقر و اجتماعی هستید و علاقه ی زیادی به موسیقی و ادبیات دارید. با وجود این همه ویژگی مثبت شما باید سعی کنید به بیقراری و بی حوصلگی ذاتی خود غلبه کنید. از لحاظ سلامتی امسال برای شما سال نسبتا خوبی خواهد بود، اما باید نسبت به وضعیت سلامتی عزیزان خود توجه بیشتری داشته باشید. اگر به بیماری های مزمن مبتلا هستید بهتر است بیشتر از همیشه از خودتان مراقبت کنید. برای درمان این مشکل خود می توانید از درمان های خانگی استفاده کنید تا نتایج بهتری را به دست بیاورید و در هزینه هایتان هم صرفه جویی کنید. امسال این فرصت را دارید که مهارت های خود را در زمینه های مدیریتی افزایش داده و موفقیت های غیر منتظره ای را به دست بیاورید. شما می توانید پروژه های کاری زیادی را بگیرید و با موفقیت به انجام برسانید و در نتیجه به عنوان شخصی معتبر و متخصص شناخته شوید. سرمایه گذاری در زمینه ی املاک و مستغلات یا بازار سهام می تواند سوددهی بالایی برای شما داشته باشد. مهارت ها و توانایی های قابل توجهی که در زمینه ی کاری دارید زمینه ی پیشرفت شما را فراهم خواهند کرد. همکاران و مقامات مافوقتان شما را مورد تشویق و تحسین قرار خواهند داد. روابط عاطفیتان امسال مدام در حال پیشرفت خواهند بود و اگر هنوز مجرد باشید به احتمال زیاد ازدواج خواهید کرد. بهمن، خرداد، مرداد و شهریور بهترین ماه های سال هستند.

فروردین

امروز کار بسیار مهمی در دست انجام دارید که به دقت و توجه شما نیاز دارد و خوشبختانه شما از لحاظ ذهنی آمادگی لازم برای انجام این کار را دارید. نتایجی که در پایان کار به دست می آورید هم خود شما و هم بقیه ی افرادی که این موضوع برایشان اهمیت دارد را راضی خواهند کرد. خودتان را برای تشویق و تحسین دیگران آماده کنید. در نتیجه ی این اتفاقات اعتماد به نفس شما به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت و شاید حتی درآمدتان نیز تحت تأثیر آن قرار خواهد گرفت. در طول روز تمام تلاشتان را به کار بگیرید و بهترین عملکرد ممکن را از خود به نمایش بگذارید تا در پایان روز بتوانید در آرامش از توجهی که به شما می شود لذت ببرید.

اردیبهشت

در حال حاضر عقل و منطق شما بسیار خوب کار می کند. فعالیت های خلاقانه و یا ذهنی که امروز در دست انجام دارید به تمرکز و توجه ویژه ی شما نیاز دارند. شاید لازم باشد بیشتر روزتان را در خلوت و تنهایی بگذرانید تا بتوانید با خیال راحت و بی آنکه حواستان پرت شود روی کارهایتان تمرکز کنید. اگر نتوانستید تمام اطلاعات مورد نیازتان را به دست بیاورید ناراحت نشوید، ذهن شما به اندازه ی کافی قوی و هوشیار است و دیر یا زود هر آنچه به دنبالش هستید را به دست خواهید آورد. ساعات پایانی روز را به فعالیت های اجتماعی اختصاص دهید و تمام روز خودتان را در خانه زندانی نکنید. هم خودتان و هم عزیزانتان به وقت گذراندن با هم نیاز دارید.

خرداد

امروز کارهایی در ارتباط با خانه و خانواده تان به رسیدگی و توجه شما نیاز دارند. این کارها زیاد هم ضروری نیستند و فوریت چندانی ندارند، فقط چند تا کار مانند تمیز کردن خانه و نظافت کمدها هستند که شما پشت گوش انداخته اید و روی هم انباشته شده اند. سعی کنید برای انجام این کارها از بقیه ی اهل خانه هم کمک بگیرید و تمام فشارها و کارها را به تنهایی قبول نکنید. شما مسئولیت های دیگری هم دارید که به توجه شما نیاز دارند و اعضای خانواده هم باید در انجام این کارها وظیفه ی خود را به جا بیاورند. این که بخواهید تمام کارها را به تنهایی انجام دهید نه تنها عادلانه نیست، بلکه باعث عصبانیت شما و ایجاد بحث و درگیری خواهد شد.

تیر

امروز فعالیت های اجتماعی مختلف وقت زیادی از شما را خواهند گرفت و شاید مجبور باشید تماس های تلفنی متعددی گرفته و پیام های زیادی بفرستید و به دیدار خیلی ها بروید. خوشبختانه تمام روابط اجتماعی شما به خوبی پیش خواهند رفت و با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود. امروز این فرصت را خواهید داشت که تمام مشکلاتی که بین شما و شخصی که دوست دارید وجود دارند را حل کنید و نزدیکیتان به یکدیگر را حتی از قبل هم بیشتر کنید. مطالعه ی یک کتاب یا تماشای یک فیلم شما را به یاد برخی خاطرات تلخ گذشته خواهد انداخت. اجازه ندهید درگیری با این خاطرات روز تعطیلتان را خراب کند.

مرداد

شاید تصمیم بگیرید امروز به مناسبت موفقیت هایی که این اواخر در زمینه ی حرفه ای داشته اید یک مهمانی کوچک راه انداخته و موفقیت هایتان را با دوستان صمیمی و نزدیکانتان جشن بگیرید. شما در حال حاضر به واسطه ی این اتفاقات خوبی که در زندگیتان افتاده اند نگرش مثبتی به زندگی و انسان های اطراف خود پیدا کرده اید و اعتماد به نفستان نیز افزایش پیدا کرده است و همین باعث می شود که خیلی راحت تر با اطرافیانتان ارتباط برقرار کنید. خوشبختانه روابط عاطفیتان نیز دارند خیلی خوب پیش می روند و مشکلاتی که این اواخر با شریک راهتان داشته اید امروز دیگر به نظرتان چیز بزرگی نیستند و می توان آنها را به راحتی حل کرد.

شهریور

روابط شما با نزدیکانتان امروز بسیار گرم و دوستانه خواهد بود و از وقت گذراندن با آنها لذت خواهید برد. مسائل اقتصادیتان نیز در حال حاضر دارند به خوبی پیش می روند و احساس می کنید که از این به بعد دیگر همه چیز روبراه خواهد بود. این مثبت نگری و شور و هیجان نباید باعث شود که فکر کنید می توانید تنها با تکیه به شانستان به تمام خواسته هایتان دست پیدا کنید. باید از این خوش اقبالی تنها به عنوان انگیزه ای برای تلاش بیشتر استفاده کنید. امروز بعدازظهر را تنها به خودتان و کارهای مورد علاقه تان اختصاص بدهید و به هیچ وجه روز تعطیلتان را برای کمک کردن به دیگران و یا راضی نگه داشتن آنها قربانی نکنید؛ از تمام هفته تنها همین یک روز به شما تعلق دارد.

مهر

امروز روابط شما با هر کسی، از دوستان، همکاران، خانواده و عشقتان گرفته تا حتی غریبه ها، بسیار گرم و صمیمی است و به خوبی پیش خواهد رفت. شما خیلی راحت تر از همیشه می توانید احساسات خود را بیان کنید، هر چند که این کار را بیشتر به طور غیر مستقیم انجام خواهید داد. امروز با وجود این که اصلا قصد ندارید خودتان را با مسائل کاری درگیر کنید به طور کاملا غیر منتظره با فرصت های کاری جدیدی مواجه خواهید شد که می توانند شما را با افراد بانفوذی در ارتباط قرار دهند. امروز تا جایی که می توانید در فعالیت های اجتماعی و گروهی شرکت کنید. این کار به رشد شخصی و بهتر شدن حال روحیتان کمک قابل توجهی خواهد کرد.

آبان

فکر کردن به موفقیت های اخیر و خوش شانسی هایتان در زمینه ی مسائل حرفه ای باعث خواهد شد احساس قدرت، مثبت اندیشی و شور و هیجان به سراغ شما بیاید و اعتماد به نفستان به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. روابط شما با شخصی که دوست دارید هم خیلی خوب دارند پیش می روند و همین باعث می شود که امروز برایتان بسیار رضایت بخش باشد و روابطتان با عشقتان و دوستان و نزدیکانتان به خوبی پیش برود و پیشرفت قابل توجهی را در روابطتان با آنها شاهد خواهید بود. از این روز لذت بخش بیشترین بهره ی ممکن را ببرید و خوشیتان را با پرداختن به تفریح مورد علاقه تان در بعدازظهر تکمیل کنید.

آذر

خبرهای خوبی که امروز از دوردست ها و شاید حتی یک کشور خارجی به دستتان خواهند رسید می توانند روزتان را بسازند. پس از شنیدن این خبرها شما باقی مانده ی روزتان را غرق در لذت بردن از شنیده هایتان خواهید گذراند. با این حال نباید انتظار داشته باشید این خبرهای خوب زندگی شما و روابطتان را بلافاصله و به طور مستقیم تحت تأثیر قرار دهند. باید کمی به خودتان فرصت دهید و از شرایط به وجود آمده به بهترین شکل ممکن استفاده کنید تا بتوانید از اثرات این اتفاقات بهره مند شوید. امروز اصلا روز خوبی برای در خانه نشستن نیست، از خانه بیرون بروید و از تابش نور آفتاب به روی پوست بدنتان لذت ببرید.

دی

امروز پولی که انتظارش را نداشته اید به یکباره به دستتان خواهد رسید و مایه ی خوشحالی شما و بقیه ی اهل خانه خواهد شد. شما به این فکر می کنید که ای کاش می توانستید همیشه همین قدر خوش شانس باشید. نگران نباشید، تمام نشانه ها حاکی از این هستند که این روند خوش شانسی و موفقیت برای مدتی ادامه خواهد یافت. تنها چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که در سرمایه گذاری هایتان دقت عمل بیشتری به خرج دهید. با این کار شانس موفقیت خود را بالاتر برده و از لحاظ مالی نیز احساس امنیت خواهید کرد. در هر صورت تمام روز به کار و پول فکر نکنید، از روز تعطیلتان لذت ببرید!

بهمن

امروز با این که روز تعطیلتان است ذهن شما به شدت درگیر مسائل کاری و حرفه ای است و به آینده ی کاری خود فکر می کنید. شما زمان زیادی را به صحبت کردن با دوستان و آشنایانتان در مورد فرصت های کاری مختلفی که پش رویتان قرار دارند اختصاص خواهید داد تا اطلاعاتی که به دنبالشان هستید را به دست بیاورید. شاید یکی از نزدیکانتان در زمینه ای که برای شما جذاب است فعالیت های موفقیت آمیز داشته و شما حالا می خواهید از راهنمایی های او استفاده کرده و شانس خودتان را در این زمینه امتحان کنید. شما می توانید در انجام این کار موفق باشید، اما باید پیش از هر اقدامی تمام اطلاعات لازم را کسب کرده و مورد بررسی قرار دهید.

اسفند

امروز فکر کردن به موفقیت های حرفه ای اخیرتان و نگاه کردن به حساب بانکیتان باعث خواهد شد که بخواهید به خودتان تبریک بگویید. این موفقیت شما اگر به تلاش و سخت کوشی خود ادامه داده و نگرش مثبت و امیدوارانه ی خود را حفظ کنید برای مدتی به همین شکل ادامه خواهد یافت. امروز روابط شما با اطرافیان و به ویژه با شخصی که دوست دارید بسیار گرم و دوستانه خواهد بود. اگر هم مجرد باشید با رفتار تأثیر گذارتان خواهید توانست هر کسی را که بخواهید به راحتی به خود جذب کنید . امروز به طور کلی برای شما روز لذت بخشی خواهد بود، سعی کنید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و خودتان را برای یک هفته ی پرمشغله آماده کنید.

منبع: برترینها

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها