احیای موتورولا RAZR به عنوان یک گوشی خم‌شدنی و با قیمت سنگین در سال جاری

موتورولا RAZR را می‌توان مشهورترین گوشی تاشوی تمام دوران با فروش حدود 130 میلیون دستگاهی دانست.

احیای موتورولا RAZR به عنوان یک گوشی خم‌شدنی و با قیمت سنگین در سال جاری

این گوشی که در سال 2004 معرفی شد، حتی پس از ارایه اولین نسل از آی‌فون و به وجود آمدن انقلابی در این عرضه، کماکان به فروش خود ادامه می‌داد. فوریه گذشته، مدیر اجرایی شرکت لنوو، Yang Yuanqing، بیان کرد که احتمال دارد موتورولا RAZR به عنوان یک اسمارت‌فون خم‌شدنی احیا گردد.

در همین خصوص Wall Street Journal در گزارشی به این موضوع پرداخته است. در این گزارش آمده پروژه جدید موتورولا در سال جاری و با قیمت احتمالی 1500 دلار وارد بازار خواهد شد. آگوست سال گذشته نیز شاهد ثبت پتنتی از طرف موتورولا بودیم که در آن یک گوشی خم‌شدنی نشان داده می‌شد که پس از باز شدن تبدیل به یک صفحه نمایش یکپارچه شده بود. در این گزارش اشاره‌ای نشده که آیا این دیوایس دارای سیستم عامل اندروید خواهد بود یا نه.

اگر اخبار گوشی‌های خم‌شدنی را دنبال کرده باشید، مطمئنا با هندست انعطاف‌پذیر سامسونگ که قرار است در سال جاری معرفی و عرضه شود آشنایی دارید. از طرف دیگر گزارش‌های پراکنده‌ای نیز از فعالیت دیگر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در این زمینه منتشر شده است. با این وضعیت باید سال 2019 را سال نبرد اسمارت‌فون‌های هوشمند خم‌شدنی عنوان کرد.

گفتنی است موتورولا یک بار هم در سال 2011 موتورولا RAZR را با نام موتورولا دروید RAZR که یک گوشی هوشمند معمولی بود احیا و به بازار عرضه کرد. شرکت موتورولا در حال حاضر تحت مالکیت شرکت چینی لنوو قرار دارد و روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. در سال 2004 سهم این شرکت از بازار گوشی‌های موبایل در آمریکا 27.3 درصد بود که این میزان در پایان سه ماهه مالی سوم سال 2018 به 5.9 درصد رسیده بود. حال باید منتظر ماند و دید عرضه یک گوشی خم‌شدنی می‌تواند ورق را برای این شرکت برگرداند.

منبع: ای تی رسانه

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها