جذب پزشکان متخصص برای اعزام به حج تمتع

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی از اعلام فراخوان این مرکز جهت جذب پزشکان متخصص برای اعزام به حج تمتع سال ۱۳۹۸ خبر داد.

جذب پزشکان متخصص برای اعزام به حج تمتع

محمدتقی حلی‌ساز رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعلام فرخوان این مرکز جهت جذب پزشکان متخصص برای اعزام به حج تمتع سال ۱۳۹۸ خبر داد و اظهار کرد: امسال ۵۰۰ نفر از پزشکان به حج تمتع اعزام می‌شوند که این تعداد در مقایسه با سال گذشته ۱۲ درصد کاهش داشته تا زائران بیشتری بتوانند از فرصت زیارت برخوردار شوند.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌ها برای اعزام پزشکان حج تمتع ۱۳۹۸ از هم‌اکنون با انجام معاینات پزشکی مدیران و عوامل اجرایی سازمان حج و زیارت آغاز شده است. همچنین برنامه‌ریزی برای خرید دارو و تجهیزات در حال انجام است تا در زمان موعود ارسال شود.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی تصریح کرد: جلسات آسیب‌شناسی و چالش‌هایی حج سال گذشته با حضور کارشناسان و متخصصان نیز در حال برگزاری است و در این جلسات آسیب‌های مختلف بررسی می‌شود تا سال آینده مشکلات کمتری را داشته باشیم.

وی یادآور شد: همچنین برنامه‌ریزی جدی برای انتخاب پزشک کاروان‌های حج تمتع آغاز کرده‌ایم تا بتوانیم جمعیتی را در اختیار داشته باشیم که بهترین خدمات را به زائران ارائه کنند. بنابراین شروع کارمان با برگزاری جلسات بررسی چالش‌ها و آسیب‌شناسی حج سال گذشته آغاز شده و همچنان برنامه‌های هیئت پزشکی برای اعزام پزشکان در حال انجام است.

حلی‌ساز از همه متخصصان و پزشکان کشور خواست که برای خدمت‌رسانی به زائران سرزمین وحی از طریق سامانه اینترنتی این مرکز به نشانی www.hmciran.net اقدام کنند و گفت: پزشکان متخصص عفونی، متخصص داخلی، متخصص قلب و پزشکان عمومی می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها