کی‌روش را می‌شناسم و مشکلی با او ندارم

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق گفت: مشکلی با کی‌روش ندارم و بعد از پایان بازی با او دست دادم و با هم راهی رختکن شدیم.

کی‌روش را می‌شناسم و مشکلی با او ندارم

سرکو کاتانچ سرمربی تیم ملی فوتبال عراق بعد از حضور در کنفرانس خبری شب گذشته در میکسدزون در مورد مسابقه تیمش با تیم ملی ایران گفت: بازی خوبی انجام شد و هر دو تیم خوب بازی کردند، به نظرم می‌شد از موقعیت‌های گل استفاده‌هایی برد اما در نهایت بازی به تساوی رسید.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد در طول بازی اعتراض‌هایی به کارلوس کی‌روش داشته و به نوعی در بیرون از زمین جنگی با این مربی داشته است، گفت: مشکل خاصی نبود و من هم مشکلی با کی‌روش ندارم. ما یکدیگر را می‌شناسیم و بعد از بازی هم با هم دست دادیم و با یکدیگر به سمت رختکن رفتیم.

کاتانچ در خصوص فضای ورزشگاه نیز گفت: استادیوم آل مکتوم اتمسفر خوبی داشت و هواداران دو تیم جوی فوق‌العاده را ایجاد کرده بودند.

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق در خصوص اینکه تیمش به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعد صعود کرد، گفت: مشکلی نیست، من قبل از شروع بازی‌ها هم گفته‌ام که باید بازی به بازی جلو بیاییم و هر حریفی را آنالیز کرده و با تمرین برنده مسابقه شویم حالا هم به عنوان تیم دوم به مرحله بعد رفته‌ایم و باید برای مسابقه بعدی به هر شکل ممکن آماده شویم.

وی در پایان در خصوص عملکرد داور مسابقه و شائبه‌هایی که پیرامون خطای سامان قدوس به وجود آمده، گفت: نمی‌توانم بگویم باید آن بازیکن اخراج می‌شد یا نه چون این تصمیم داور بود. بعضی مواقع داوران تصمیماتی می‌گیرند که باید تابع آنها شد. بازی ما با ایران بازی فیزیکی‌ای بود و بعضاً ممکن است صحنه‌هایی به وجود بیاید که همه آن را تشخیص ندهند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق شب گذشته با تساوی بدون گل به پایان رسیده تا شاگردان کارلوس کی‌روش با کسب ۷ امتیاز و با تفاضل گل بهتر به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شوند.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها