سردار آزمون و رکوردی که جابجا نشد!

سردار آزمون با ناکامی در مقابل عراق، نتوانست به رکورد قبلی خود که گلزنی در 4 بازی ملی پیاپی بود برسد.

سردار آزمون و رکوردی که جابجا نشد!

تیم ملی روز گذشته بار دیگر سردار آزمون را در نوک خط حمله داشت. آزمون که در بازی با یمن و ویتنام گلزنی کرده بود، در این بازی تمام تلاش خود را کرد تا به صدر جدول گلزنان بازگردد اما این اتفاق رخ نداد تا همچنان معز علی با 5 گل در صدر جدول باقی بماند.

آزمون در آخرین بازی دوستانه ایران پیش از جام ملت های آسیا نیز گلزنی کرده و توانسته بود دروازه قطر را باز کند. به عبارت دیگر مهاجم شماره 20 تیم ملی که از فروردین 97 در گلزنی با پیراهن تیم ملی ناکام بود، به طور متوالی در بازی با قطر، یمن و ویتنام گلزنی کرد تا شمار گل های ملی اش را به عدد 27 برساند و همچنین به رکورد شخصی خودش که زدن گل در 4 بازی متوالی ملی بود، نزدیک شود.

سردار از بازی ملی شماره 15 در مقابل هند تا بازی شماره 18 در مقابل قرقیزستان 4 بار موفق به گلزنی شده بود و از بازی بیست و پنجم تا بیست و هشتم دروازه تیم های مونته نگرو، ازبکستان، سوریه و روسیه را باز کرده و رکورد خود را تکرار کرده بود.

این بار هم سردار آزمون که به دوران اوج خود بازگشته است، فرصت رسیدن به آمار خوب خود را داشت اما دفاع مستحکم عراق و همچنین استراتژی تیم ملی برای صدرنشینی بی دردسر این اجازه را به مهاجم روبین کازان نداد تا بتواند به خلق رکوردی جدید امیدوار شود.

او هم اکنون با 27 گل ملی تنها 11 گل تا آمار گلزنی علی کریمی و جواد نکونام فاصله دارد و اگر روند فعلی خود را حفظ کند می تواند تا همین یکی دو سال آینده به سومین گلزن ملی فوتبال ایران تبدیل شود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها