امدادرسانی هلال‌احمر به‌تصادف زنجیره‌ای/ ۱۰۰ نفر آسیب دیدند

معاون امداد و نجات هلال‌احمر سمنان بابیان اینکه این جمعیت به سه مورد حادثه تصادف در محورهای استان امدادرسانی کرد، گفت: درمجموع ۱۰۰ نفر مصدوم شدند.

امدادرسانی هلال‌احمر به‌تصادف زنجیره‌ای/ ۱۰۰ نفر آسیب دیدند

علی یحیایی ضمن بیان اینکه نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر سمنان به سه مورد تصادف در محورهای مواصلاتی استان سمنان امدادرسانی کرده است، ابراز داشت: درمجموع این حوادث ۱۰۰ نفر دچار حادثه شدند که با همکاری نیروهای هلال‌احمر و اورژانس و آتش‌نشانی به امدادرسانی شدند.

وی اضافه کرد: ساعت حدود یک بامداد واژگونی سواری نیسان در کیلومتر ۳۷ محور آرادان-سرخه باعث مصدومیت دو نفر شد که خوشبختانه این حادثه فوتی در برنداشت

معاون امداد و نجات هلال‌احمر سمنان بابیان اینکه در حادثه دیگری برخورد دو اتوبوس، دو تریلی و یک پژو ۲۰۶ منجر به‌تصادف زنجیره‌ای شد، ابراز داشت: این حادثه ساعت ۲۲:۱۱ شب گذشته در محور ۱۲ ایوانکی به وقوع پیوست که در پی آن ۸۷ نفر آسیب‌دیده و هشت نفر مصدوم شدند.

یحیایی در ادامه تصریح کرد: در همین ساعت و در همین محور برخورد تریلی، کامیون و سواری پراید منجر به آسیب‌دیدگی ۱۱ نفر و مصدومیت پنج نفر شد.

وی اضافه کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و فاصله طولی می‌تواند از بروز چنینی حوادثی پیشگیری کند بنابراین انتظار می‌رود رانندگان هر دو ساعت رانندگی یک ربع استراحت و با هوشیاری در محورهای استان تردد کنند.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها