آخرین تحولات میدانی جنوب عربستان؛

حملات سنگین مزدوران سعودی علیه نیروهای یمنی در جنوب غرب استان نجران + نقشه میدانی و عکس

ارتش و انصارالله یمن پس از درگیری‌های سنگین موفق شدند حملات مزدوران سعودی را در چند محور در استان نجران عربستان دفع کنند.

حملات سنگین مزدوران سعودی علیه نیروهای یمنی در جنوب غرب استان نجران + نقشه میدانی و عکس

ده‌ها تن از مزدوران سعودی با پشتیبانی جنگنده‌ها و بالگرد‌ها حملات گسترده‌ای و وسیعی را علیه مواضع نیرو‌های یمنی در منطقه «الحماد» در جنوب غرب استان نجران عربستان انجام دادند. نیرو‌های ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله یمن با وجود حملات سنگین هوایی از منطقه عقب نشینی نکردند و پس از ۷ ساعت درگیری نفس گیر موفق شدند مزدوران سعودی را در این محور عقب برانند و ده‌ها تن از آنان را کشته و زخمی کنند.

1
نیرو‌های یمنی در ادامه ضد حملاتی را علیه مزدوران سعودی در بلندی‌های حومه منطقه «الحماد» انجام دادند و خسارت‌های سنگینی را به تجهیزات نظامی مزدوران سعودی در این محور وارد کردند.

براساس این گزارش، نیرو‌های یمنی در محور منطقه «الطلعه» در بخش «عینه» توانستند خطوط دفاعی مزدوران سعودی را در هم بشکنند و خسارت‌های سنگینی به تجهیزات نظامی آنان وارد آورند.

1
یگان موشکی مقاومت انصارالله یمن پس از دریافت اطلاعات دقیق در یک عملیات پیچیده موفق شد تجمع نظامیان و مزدوران رژیم سعودی را در پایگاه نظامی «سقام» در استان نجران عربستان هدف قرار دهد.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، ده‌ها تن از نظامیان و مزدوران سعودی در جریان عملیات موشکی انصارالله کشته و زخمی شدند و خسارت‌های سنگینی به انبار‌های سلاح و تجهیزات نظامی آنان وارد آمد.

1
از محور دیگر جنوب غرب استان نجران خبر می‌رسد، مزدوران سعودی حملات گسترده‌ای را با پشتیبانی جنگنده‌های عربستانی علیه نیرو‌های یمنی در نزدیکی منطقه «السدیس» انجام دادند.

نیرو‌های یمنی با اقدام به موقع وارد عمل شدند و پس از چند ساعت درگیری توانستند حملات را به طور کامل دفع و شماری از مزدوران سعودی را کشته و زخمی کنند؛ در جریان درگیری‌ها ۳ خودروی نظامی مزدوران سعودی منهدم شد.

مزدوران سعودی درصدد هستند علاوه بر سیطره مجدد بر بخش جنوب غربی استان نجران، از این محور وارد استان صعده (مهم‌ترین پایگاه انصارالله در یمن) شوند و عملیات انتقال نیرو و تجهیزات را به مناطق غربی و شمال غربی استان الجوف به راحتی انجام دهند.
1
گفتنی است، در حال حاضر، نیرو‌های ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله بخش‌هایی از مناطق جنوبی استان نجران را به کنترل خود درآورده اند و همین مسئله باعث شده که سعودی‌ها برای انتقال نیرو و تجهیزات به استان‌های شمال یمن با مشکل جدی روبه رو شوند.

منبع: مشرق

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها