پنالتی‌های سوخته هم مانع صدرنشینی نشد

دو تیم صعود کرده ایران و عراق به تساوی رضایت دادند.

پنالتی‌های سوخته هم مانع صدرنشینی نشد

تیم ملی ایران در آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2019 از ساعت 19:30 در ورزشگاه آل‌مکتوم، به مصاف عراق رفت و با نتیجه تساوی بدون گل، صدرنشین گروه خود شد.

تیم ملی که با تصمیم کی‌روش با 4 تغییر نسبت به دیدار با ویتنام وارد میدان شده‌بود، در نیمه نخست سوار بر بازی بود و می‌توانست با استفاده بهتر از موقعیت‌ها، دروازه عراق را هم باز کند اما این اتفاق رخ نداد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم با ورود بشار رسن به میدان، عراقی‌ها توانستند بهتر از نیمه نخست کار کنند و بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند.

نکته جالب توجه این دیدار اما تصمیمات بحث‌برانگیز روشن ایرماتوف، داور نامدار ازبک این دیدار بود. دو صحنه در نیمه نخست و یک صحنه در نیمه دوم مشکوک به پنالتی بودند اما داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت.

مهدی طارمی در دقیقه 62 جایگزین علیرضا جهانبخشی شد که برای نخستین بار در این تورنمنت برای ایران به میدان رفته‌بود. سامان قدوس، وحید امیری از تیم ایران کارت زرد گرفتند. در دو بازی قبلی، مهدی طارمی، احسان حاج‌صفی و رامین رضاییان کارت زرد گرفته‌بودند.

مهدی ترابی در دقیقه 71 به جای سامان قدوس وارد زمین شد و اشکان دژاگه نیز سومین تعویض ایران لقب گرفت که در دقیقه 80 جای روزبه چشمی را در زمین گرفت.

ایران با این تساوی 7 امتیازی شد و به لطف تفاضل بهتر صدرنشین گروه D شد

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها