گزارش لحظه‌ به لحظه از بازی تیم ملی فوتبال ایران و عراق؛

ایران صعود کرد

تیم ملی فوتبال ایران و عراق به مصاف هم رفتند، نتیجه این بازی تساوی بد‌ون گل بود.

ایران صعود کرد

به گزارش خبر فوری ؛ دیدار حساس تیم ملی فوتبال ایران و عراق از مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا در ساعت ۱۹:۳۰ آغاز می‌شود.

این دو تیم در ورزشگاه آل مکتوم دبی به دیدار یکدیگر رفتند.

نتیجه بازی۰-۰

داور: ایرماتوف

اسامی بازیکنان ایران: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد محمدی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری، سامان قدوس و سردار آزمون.

اسامی بازیکنان عراق: جلال حسن، علا مهاوی، علی فائز، علا ابراهیم، علی عدنان، امجد عتوان، صفا هادی، احمد یاسین، طارق همام، محند علی و حسین علی.

تعدادی از موقعیت‌های حساس بازی در ادامه می‌آید.

دقیقه 2: پرتاب اوت بلند امیری به پشت محوطه جریمه برگشت داده شد که شوت روی پای قدوس با اختلاف زیادی از دروازه عراق به بیرون رفت.

دقیقه 12: ارسال تماشایی امیری از جناح چپ زمین موقعیت بسیار خوب گلزنی برای آزمون فراهم کرد، اما ضربه سر او از مقابل دروازه عراق به بیرون رفت.
دقیقه 18: باز هم پرتاب اوت امیری موقعیتی برای ایران خلق کرد که این بار ضربه سر کنعانی‌زادگان در دستان جلال حسن جای گرفت.
دقیقه 23: خطایی که پشت محوطه جریمه طارق همام روی امید ابراهیمی مرتکب شده بود را سامان قدوس زد که شوت او بعد از برخورد به دیوار دفاعی بازیکنان عراق دفع شد و در ادامه نیز شوت میلاد محمدی به بیرون رفت.

دقیقه 29: شوت روی پای قدوس از پشت محوطه جریمه به مدافعان عراق برخورد کرد و به بیرون رفت.
دقیقه 30: ارسال قدوس از روی کرنر سمت چپ زمین را جلال حسن دفع کرد که در این صحنه خطای بازیکنان ایران روی دروازه‌بان عراق اعلام شد.
دقیقه 35: شوت زمینی احمد یاسین با فاصله کمی از کنار تیرک عمودی دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه 42: سردار آزمون در محوطه جریمه عراق صاحب توپ شد که شوت او بعد از برخورد به علی عدنان دفع شد و در ادامه شوت بی‌دقت پای چپ جهانبخش از مقابل محوطه 6 قدم به بیرون رفت.

دقیقه 51: ارسال خطرناک علی عدنان از جناح چپ زمین را بیرانوند از مقابل پای مهند علی جمع کرد تا خطری دروازه ایران را تهدید نکند.

دقیقه 66: شوت پای چپ مهند علی از پشت محوطه جریمه ایران با عبور از بین پاهانی سید مجید حسینی به سمت دروازه رفت که بیرانوند بدون دردسر توپ را جمع کرد.
دقیقه 72: شوت روی پای کنعانی‌زادگان بعد از پرتاب اوت امیری به مدافعان عراق برخورد کرد و دفع شد.
دقیقه 76: شوت زمینی بشار رسن دقت لازم را نداشت و از کنار دروازه ایران به اوت رفت.
دقیقه 77: سانتر دقیق طارق از جناح راست زمین و ضربه سر علاء عباس را بیرانوند با واکنش تماشایی از کنج دروازه ایران به کرنر فرستاد.
دقیقه 79: شوت روی پای ترابی کم دقت بود و از کنار تیرک عمودی دروازه عراق به بیرون رفت.
دقیقه 83: سانتر دژاگه از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر آزمون به بیرون رفت.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها