کرمان می‌تواند معدن را جایگزین نفت در کشور کند

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شوری اسلامی با اشاره به اینکه استان کرمان می‌تواند معدن را جایگزین نفت در کشور کند گفت: امروز در استان کرمان بیش از ۳۰۰ هزار نفر در صنایع فولادی مشغول به‌کار هستند.

کرمان می‌تواند معدن را جایگزین نفت در کشور کند

شهباز حسن‌پور امروز در آئین افتتاح نخستین نمایشگاه بین‌المللی تامین زنجیره فولاد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمان با با اشاره به ظرفیت‌های معدنی استان کرمان اظهار داشت: استان کرمان به تنهایی می‌تواند معدن را جایگزین نفت در کشور کند.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در بیان دستاورهای انقلاب و نظام بسیار موثر است گفت: یکی از برکات چهل ساله انقلاب اسلامی برگزاری همین نمایشگاه‌ها است.

امام جمعه کرمان: استان کرمان نیازمند یک برنامه منسجم برای توسعه است امام جمعه کرمان: رعایت وحدت و ایجاد همدلی راه برون‌رفت از مشکلات فعلی کشور است امام جمعه کرمان: وجود بنگاه‌های اقتصادی بزرگ در استان کرمان باید در سفره مردم احساس شود

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شوری اسلامی با یادآوری اینکه روزی در کشور حتی توان تولید سیم خاردار را نداشتیم افزود: مردم ما باید قدردان انقلاب اسلامی باشند و به برکت همین انقلاب است که امروز در عرصه‌های مختلف در سطح دنیا حرف برای گفتن داریم.

وی با بیان اینکه امروز در استان کرمان بیش از 300 هزار نفر در صنایع فولادی مشغول به‌کار هستند عنوان کرد: در گل‌گهر سیرجان هشت هزار نفر کار می‌کنند و همه اینها حاصل تلاش فرزندان این سرزمین است.

حسن‌پور با اشاره به اینکه گهرزمین برند اصلی تولید در کشور در را خود ضبط کرده است گفت: کسانی که تا دیروز لباس جنگ به تن داشته‌اند امروز لباس رزم دیگری بر تن دارند و در عرصه جنگ اقتصادی در میدان هستند.

وی با بیان اینکه ایرانی روی پای خود می‌ایستد و سر تعظیم برابر دیگران فرود نمی‌آورد افزود: اولین کسی که مهندسی معکوس را در این صنایع را در کشور آغاز کرد مهندس پوریانی مدیرعامل گهرزمین بود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شوری اسلامی با اشاره به اینکه مردم ما ثابت کردند که اگر کاری برای خدا و همراه با جسارت باشد خیلی از مشکلات قابل حل است گفت: امروز جهان فولاد صاحب بیش از سه هزار میلیارد سرمایه است درحالی با یک و نیم میلیارد تومان کار خود را شروع کرد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها