نمایش آثار بزرگان خوشنویسی در مجموعه تاریخی نیاوران

همزمان با فرا رسیدن سالروز تولد حکیم ابوالقاسم فردوسی نمایشگاه آثار بزرگان خوشنویسی ایران از روز شنبه ۲۹ دی در مجموعه فرهنگی- تاریخی نیاوران تهران به نمایش گذاشته می شود.

نمایش آثار بزرگان خوشنویسی در مجموعه تاریخی نیاوران

همزمان فرا رسیدن سالروز تولد حکیم ابوالقاسم فردوسی و قدردانی از محمد اسلامی ندوشن شاهنامه پژوه معاصر نمایشگاه آثار بزرگان خوشنویسی ایران از روز شنبه ۲۹ دی در مجموعه فرهنگی- تاریخی نیاوران تهران به نمایش گذاشته می شود. این نمایشگاه که با همکاری انجمن خوشنویسان ایران و انتشارات سبزه به مدت ۵ روز در این مجموعه برگزار خواهد شد، دربرگیرنده ۲۵ اثر خوشنویسی از غلامحسین امیرخانی و دیگر استادان انجمن خوشنویسان ایران است.

در این نمایشگاه در کنار آثار امیرخانی، دستخط استادان دیگری همچون علی شیرازی، امیراحمد فلسفی، محمد سلحشور، محمود رهبران، رسول مرادی، جمشید یاری، الهه خاتمی، یادگار خیام، محمدعلی قربانی، مجید آماده رزم، علی اشرف صندوق آبادی، میرحیدر موسوی، عارف براتی، علی گنجی، عسگر محمودی تبار، علیرضا کاظمی و مجتبی سبزه در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

این نمایشگاه از تاریخ ۲۹ دی تا ۳ بهمن در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برپا خواهد بود و علاقه مندان جهت بازدید از این آثار می توانند همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ به تالار آبی این مجموعه واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها