مسی: امیدوارم گل های بیشتری بزنم

لیونل مسی در سن 31 سالگی توانست باز هم با بارسلونا تاریخ سازی کند و چهارصدمین گل خود در لالیگا را به ثمر برساند، این ملی پوش آرژانتینی در گفتگو با الموندو دیپورتیوو در خصوص این اتفاق صحبت کرد.

مسی: امیدوارم گل های بیشتری بزنم

مسی در خصوص چهارصدمین گل خود در لالیگا گفت: از این که به این تعداد گل رسیده ام بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانم بیشتر از این را نیز به ثبت برسانم. من بر روی رکوردها تمرکز نکرده ام و ترجیح می دهم بر روی آنچه در لحظه اتفاق می افتد متمرکز شوم. بیش از گلزنی به نظر من تلاش برای پیروزی و کسب سه امتیاز در هر بازی مهم است. من تمام تلاش خودم را برای کمک به تیم میکنم و این نه تنها با زدن گل ممکن است بلکه سعی میکنم پاس گل دهم یا موقعیت گلزنی ایجاد کنم.
او در خصوص اولین گلش در لالیگا نیز گفت: اولین گل من در برابر آلباسته در 1 می سال 2005 بود. گل های من در برابر رئال مادرید، اتلتیکو و سویا همیشه برای من مهم و خاص بوده است. گل هایی که در نیوکمپ و در برابر هواداران زدم نیز بسیار لذت بخش بوده و حتی گل های خارج از خانه لذتبخش تر بوده چراکه هواداران فاصله زیادی را برای دیدن آن طی کرده اند. در نهایت مهم ترین گل ها برای من گل هایی بود که به پیروزی تیم کمک کرده است.
او در نهایت به اهمیت دیگر بازیکنان اشاره کرد و گفت: این واضح است که بدون کمک هم تیمی هایم چه در حال حاضر و چه در گذشته ثبت چنین رکوردی چیزی ناممکن بود.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها