فن در فارت: یوونتوس یا رونالدو شانس اول قهرمانی در اروپا است

پس از خداحافظی فن در فارت از دنیای فوتبال وی در مصاحبه ای با خبرگزاری مارکا، یوونتوس را شانس اول قهرمانی در اروپا دانست.

فن در فارت: یوونتوس یا رونالدو شانس اول قهرمانی در اروپا است

این بازیکن سابق تیم ملی هلند و رئال مادرید در این مصاحبه در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد و گفت: احساسم در خارج از زمین بودن؟ اگرچه یکم ناراحت هستم و دلم برای فوتبال تنگ شده اما حس بدی ندارم. زمان های بسیاری است که مغزم از من می خواهد تا بازی کنم اما شرایط فیزیکی ام اجازه نمی دهد ولی اکنون خوشحال هستم چراکه می توانم تمرکز خود را بر روی مسائل دیگر نیز بگذارم.
رافائل فن در فارت در خصوص تقابل رئال مادرید و آژاکس در لیگ قهرمانان گفت: من واقعا مشتاق دیدن این بازی هستم. آژاکس بسیار چشمگیر بوده و استعدادهای بسیاری خوبی دارد و فوتبال زیبایی را ارائه می کند. بازی بسیار سختی برای رئال مادرید خواهد بود. من با بازیکنان بزرگی در رئال مادرید هم بازی بودم: راموس، گوتی، رونالدو، کاکا و بنزما. بودن با رونالدو به عنوان مثال یه تجربه خوب برای من بود. اکنون همه می توانند ارزش های وی برای رئال را درک کنند.
او در خصوص حضور رونالدو در یوونتوس نیز گفت: فکر می کنم یکی از اصلی ترین مدعیان قهرمانی این فصل لیگ قهرمانان یوونتوسی است که رونالدو را با خود دارد. او باعث بهبود عملکرد هم تیمی هایش نیز می شود. توپ را به او برسانید و مطمئن می شوید که گل خواهد زد. موفقیت با وی تضمین شده است.
او در خصوص احتمال قهرمانی رئال نیز گفت: هیچ چیز غیر ممکن نیست. اگر کسی بتواند به ناممکن ها برسد آن رئال مادرید است. من در رابطه با پیش بینی ها بسیار ضعیفم ولی فکر میکنم بازی در هلند 2-2 شود!

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها