۹۱ هزار لیتر سوخت را قاچاق در تویسرکان کشف شد

فرمانده انتظامی همدان از توقیف محموله سوخت قاچاق ۴ کامیون در شهرستان تویسرکان همدان خبر داد و گفت: این کامیون‌ها، بیش از ۹۱ هزار لیتر سوخت را حمل می کرد.

۹۱ هزار لیتر سوخت را قاچاق در تویسرکان کشف شد

سردار بخشعلی کامرانی ظهر امروز در جمع‌ خبرنگاران اظهار داشت: هر نوع حمل و توزیع سوخت خارج از چرخه توزیع قانونی قاچاق محسوب می‌شود و پلیس با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پلیس با هدف تامین سرمایه‌های ملی و پیشگیری از هدر‌رفت این منابع مبارزه قاطعی با قاچاقچیان دارد، افزود: سوخت‌های قاچاق به مقصد عراق در حال حمل بود که در این رابطه 6 متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان همچنین از همکاری پلیس مبارزه با مواد‌ مخدر استان همدان با استان لرستان هم سخن‌گفت و افزود: پلیس‌های تخصصی این 2 استان در این حوزه و در روز‌های اخیر موفق به کشف 80 کیلو‌گرم تریاک شدند.

وی گفت: با رصدی که پلیس مواد‌ مخدر استان همدان در مبارزه با مافیای قاچاق مواد‌مخدر دارد مسیر حمل این محموله از استان‌های جنوبی در قالب یکدستگاه کامیون شناسایی و با همکاری پلیس این 2 استان در تور امنیتی آنها گرفتار شدند.

وی افزود: اکنون در این پرونده قضایی یک متهم شناسایی و دستگیر شده است و پلیس استان به صورت شبانه‌روزی نظارت دایمی بر تحرک قاچاقچیان کالا و ارز و مواد‌مخدر دارد و به سرعت هم با همه متخلفان با همکاری دستگاه قضایی برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان همدان از همه شهروندان تقاضا کرد تا اگر در حوزه قاچاق کالا و ارز و دام و مواد‌مخدر یا سایر تخلف‌ها اطلاعاتی دارند پلیس را بدون هیچ نگرانی مطلع کنند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها