دی ماریا: فن خال مقصر شکست من در منچستر است

آنخل دی ماریا، ملی پوش آرژانتینی که رکورد نقل و انتقالات باشگاه را در جریان انتقالش به الترافورد در سال 2014 داشت، در 32 بازی برای شیاطین سرخ تنها موفق به زدن 4 گل برای آنها شد.

دی ماریا: فن خال مقصر شکست من در منچستر است

آنخل دی ماریا وینگر سابق تیم منچستر یونایتد معتقد است لوئیز فن خال کسی است که بابت عدم موفقیت او در الترافورد باید سرزنش شود. این بازیکن آرژانتینی در سال 2014 با 75 میلیون یورو از رئال مادرید راهی منچستر شد و در 32 بازی برای این تیم موفق به زدن 4 گل و 12 پاس گل شد.
این وینگر آرژانتینی در مصاحبه با خبرگزاری فرانس بلو گفت: من تنها یکسال در منچستر ماندم. بهترین دوران فوتبالی خود را در آنجا سپری نکردم یا بهتر بگویم اجازه این کار را به من ندادند. من مشکلات با سرمربی خود در آن زمان داشتم. اما خدا را شکر می کنم که به پاریسن ژرمن آمدم و توانستم دوباره قابلیت های خودم را نشان دهم.
آنخل دی ماریا در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در برابر منچستر قرار خواهد گرفت و در این مورد گفت: ما هنوز چندین بازی پیش از رویارویی با منجستر داریم. آنها با حضور سرمربی جدید تغییراتی داشته اند و هنوز حتی یک بازی نیز شکست نخورده اند. من فکر می کنم ما لیگ قهرمانان را خوب شروع نکردیم اما توانستیم آن را خیلی خوب تمام کنیم. ما اکنون فقط باید روی عملکرد خود تمرکز کنیم و اگر این کار را انجام دهیم موفق خواهیم شد.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها