اظهارات شائبه‌برانگیز برخی چهره‌های غیر ورزشی در روز بازی حساس تیم ملی

برخی چهره‌های غیر ورزشی با اظهارات عجیب خود در مورد فوتبال در روز بازی حساس ایران با عراق به ایجاد حاشیه‌ها در فوتبال دامن می‌زنند.

اظهارات شائبه‌برانگیز برخی چهره‌های غیر ورزشی در روز بازی حساس تیم ملی

در شرایطی که امروز تیم ملی بازی حساسی مقابل تیم ملی عراق برای تعیین صدرنشین گروهش دارد برخی از اظهارنظرها از سوی چهره‌های غیرفوتبالی درباره فوتبال و بخصوص بحث منع بکارگیری بازنشسته‌ها بسیار شائبه برانگیز است. در حالی که امروز در انتظار این هستیم تا تیم ملی باخت چهار سال گذشته مقابل عراق در جام ملت‌های آسیا را جبران کند و اهالی فوتبال به دنبال ‌آرامش در فضای فوتبال هستند برخی از چهره‌های غیرورزشی به طور ناگهانی و شائبه‌برانگیزی در روز بازی تیم ملی اظهارنظرهای عجیبی مطرح کرده‌اند.

جالب است که روز گذشته در حالی که برخی از خبرنگاران در نشست خبری سرمربی تیم ملی عراق اصرار داشتند که از وی درباره دوستی‌اش با برانکو بپرسند و به وی گفتند که آیا سرمربی پرسپولیس درباره فوتبال ایران به او اطلاعات داده کاتانچ به ضرس قاطع اعلام کرد که هیچگونه اطلاعاتی از برانکو هموطنش نگرفته است و در حالی که سرمربی عراق این موضوع را مطرح کرده اما در داخل کشور به جای ایجاد فضای انسجامی برای فوتبال و تیم ملی عده‌ای با برخی اظهارنظرها به دنبال حاشیه هستند.

با توجه به حضور مهدی تاج در امارات، مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان درخصوص این موضوع گفت: مُرقانون منع بکارگیری بازنشستگان در حوزه ورزش به طور کامل انجام گرفته است و بدون هیچگونه حرف و حدیثی برای انجام این قانون نهادهای ذی‌صلاح از جمله سازمان بازرسی کل کشور همه موارد را زیر نظر داشته و هیچ منعی برای اجرای آن بوجود نیامده است.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها