گشت‌های پلیس‌راه استان ایلام ۲ برابر می‌شود

رئیس پلیس راه ایلام از دو برابر شدن گشت‌های پلیس در معابر و محورهای استان ایلام خبر داد.

گشت‌های پلیس‌راه استان ایلام ۲ برابر می‌شود

سرهنگ رضا همتی‌زاده ظهر امروز در حاشیه اعزام گشت‌های پلیس‌راه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم‌زمان با سرد شدن هوا و تغییرات شرایط جوی طرح تقویت گشت‌های پلیس‌راه استان ایلام آغاز شد.

فعایت 60 گشت پلیس راه در محورهای استان بوشهر حضور 50 تیم گشت پلیس راه در جاده‌های زنجان در ایام نوروز دستگیری عاملان تیراندازی به سوی خودروی گشت پلیس راه خاش

وی با اشاره به اینکه این طرح از صبح امروز در تمام‌مسیرهای استان ایلام به‌ویژه محورهای برف‌گیر کوهستانی کلید خورد افزود: در این طرح پلیس تا پایان امسال ادامه دارد و در این مدت اقدامات زیادی برای کاهش تلفات جانی و مالی در مسیرهای استان ایلام انجام می‌شود.

همتی‌زاده در ادامه با بیان اینکه در این مدت تعداد نیروها و عملیات گشت زنی پلیس‌راه استان ایلام 2 برابر افزایش می‌یابد تصریح کرد: تلفات جاده‌ای در9 ماه گذشته کاهش داشته است و این طرح نقش مؤثری در کاهش بیشتر تلفات جاده‌ای را دارد.

وی افزود: رسیدگی به حادثه دیدگان در سطح جاده، انتقال و ذخیره شن و نمک در محورهای حادثه‌خیز و برف‌گیر و کمک به در راه‌ماندگان از اهداف تقویت دوبرابری گشت پلیس راه در استان ایلام است.

همتی‌زاده با توصیه به رانندگان به جهت رعایت رانندگی ایمن در جادهای استان ایلام گفت: رانندگان تردد کننده در محورهای استان ایلام با توجه یه شرایط جوی، مه‌گرفتگی معابر و لغزندگی مسیرها رعایت فاصله طولی، توجه کامل به جلو و پرهیز از سبقت و سرعت را مد نظر داشته باشند تا انشاالله شاهد وقایع ناگوار جاده‌ای نباشیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها