مسواک جدیدی که دارای دوربین دیجیتال است/عکس

در این خبر تصویری از مسواک دیجیتالی که به تلفن همراه شما متصل می‌شود، را مشاهده کنید.

مسواک جدیدی که دارای دوربین دیجیتال است/عکس

انجام نظافت شخصی یکی از کارهایی است که همه افراد در یک جامعه باید نسبت به رعایت آن تلاش کنند و به گفته پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد(ص) «پاکیزگی نیمی از ایمان است» و در سایر ادیان دیگر غیر از دین اسلام نیز بر رعایت نظافت به انواع مختلف تاکید شده است.

مسواک زدن و رعایت بهداشت دهان و دندان یکی از کارهایی به شمار می‌رود که عدم رعایت آن علاوه بر بیماری‌های دهان و دندان که خودشان به آن مبتلا می‌شوند، نارضایتی مردمی را که در طول روز با افراد مختلف در جامعه سر و کار دارند، به دنبال دارد.

شیوه صحیح مسواک زدن بارها توسط دندان پزشکان برای افراد تشریح شده و تاکنون خبرهای بسیاری در این باره منتشر شده است. همه دندان پزشکان بر این عقیده هستند که افراد پیش از مسواک زدن باید از نخ دندان استفاده کنند و پس از آن نسبت به زدن مسواک اقدام کنند.

پس از قرار دادن مسواک در دهان خود بهتر است مسواک را در جهت عقربه‌های ساعت و همچنین خلاف آن بر روی دندان‌های خود بچرخانید و حرکت دهید. در صورتی که مسواک زدن شما به درستی انجام نشود و تکه‌های غذا در لابه‌لای آن‌ها باقی بماند، دندان‌های شما در معرض میکروب‎های مختلف قرار گرفته و رفته‌رفته دچار پوسیدگی می‌شوند.

یکی از طراحان دنیا به تازگی مسواکی طراحی کرده که با تطبیق با برنامه تلفن همراه شما و اتصال به آن، از طریق دوربینی که در آن تعبیه شده، امکان دیدن وضعیت تمیز شدن دندان‌ها را به شما می‌‎دهد.

این دوربین در هنگام مسواک زدن به تلفن همراه شما متصل می‌شود تا همه زوایای دهان خود را ببینید و بتوانید دندان‌هایتان را به طور کامل مسواک بزنید. در ادامه این خبر تصویری از این مسواک دیجیتال را مشاهده می‌کنید.

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها