مراسم ۱۲ بهمن ساعت ۹ صبح در حرم امام خمینی (ره) برگزار می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم ۱۲ بهمن ساعت ۹ صبح در حرم امام خمینی (ره) برگزار می شود.

مراسم ۱۲ بهمن ساعت ۹ صبح در حرم امام خمینی (ره) برگزار می شود

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شهرستان ورامین که با حضور حسین کاغذلو فرماندار ورامین و مسئولان این شهرستان در سالن فرمانداری برگزار شد، بیان کرد: کارهای اجرایی در ورامین برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سطح کشور یک الگو محسوب شده است.

وی گفت: کارهایی از جمله، روزشمار انقلاب، مجموعه محتوایی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب اسلامی در خصوص دیار۱۵ خرداد توسط طراحان و باهمت جوانان ورامینی در سطح کشور در حال توزیع و انتشار است.

رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران تصریح کرد: هرکس که انگیزه انقلابی دارد برای چهلمین سالگرد باید سنگ تمام بگذارنند اگر کوتاهی کنیم، حق انقلاب را ادعا نکرده ایم.

وی تاکید کرد:جشن پیروزی انقلاب اسلامی متعلق به گروه و جریان سیاسی خاصی نیست و به همین خاطر نگاه جناحی در برنامه های دهه مبارک فجر وجود ندارد.

رییس ستاد برگزاری مراسم یوم الله دهه فجر استان تهران یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم یوم الله دهه مبارک فجر از ظرفیت ادارات و نهادهای مختلف استفاده می کند.

امام جمعه موقت ورامین گفت: امسال مراسم روز ۱۲ بهمن با روزجمعه مقارن شده است و راس ساعت ۹ صبح در حرم امام راحل(ره) مراسمی برگزار خواهد شد و در شهرستان ورامین نیز در همان روز کاروان ورود حضرت امام (ره) از منطقه خیرآباد آغاز و به نمازجمعه ورامین ختم میشود.

وی در خصوص گلبانگ مدارس تاکید کرد و گفت: امسال مراسم گلبانگ انقلاب در روز شنبه ۱۳ بهمن با حضور مسئولان در ۴۰ مدرسه شهرستان برگزار خواهد شد.

محمودی تاکید کرد: نور افشانی دهه فجر امسال به دلیل مقارن شدن به شهادت حضرت زهرا(س) در شام ۲۲بهمن و ساعت ۷ شب، همراه با بانگ تکیبر الله اکبر در کلیه بخش ها و چند منطقه شهرستان خواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در بخش پایانی بیان کرد: تمام ادارات باید در دهه فجر پای کار بیایند و مسئولان نهادها و ادارات ضمن شرکت در نمازجمعه ها، میزخدمت در تمام نمازجمعه های شهرستان و در برخی از روستاها باید برگزار کنند.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها