معاون استاندارهرمزگان درراه مرکزی/اکرمی سکاندار جدید معاونت سیاسی

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حکم بهروز اکرمی، معاون سیاسی استاندار هرمزگان برای تصدی پست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی از سوی وزیر کشور امضا شد.

معاون استاندارهرمزگان درراه مرکزی/اکرمی سکاندار جدید معاونت سیاسی

محمد حسینی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: طی هفته های اخیر موضوع انتخاب بهروز اکرمی، معاون سیاسی استانداری هرمزگان برای تصدی پست معاونت سیاسی استاندار مرکزی مطرح بود که نهایتا دیروز(سه شنبه) این حکم از سوی رحمانی فضلی، وزیر کشور امضا و ابلاغ شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: اکرمی اصالتا اهل هرمزگان است و بیش از ۲۰ سال سابقه کار در وزارت کشور را دارد و همچنین پیش از تصدی معاونت سیاسی استانداری هرمزگان، فرماندار چندین شهرستان از جمله بندرعباس و نیز مدیرکل بوده است.

حسینی بیان کرد: با توجه به صدور حکم وزیر کشور در رابطه با وی، طی چند روز آینده اکرمی رسما به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بر صندلی معاونت خواهد نشست.

گفتنی است پیش از این فتح الله حقیقی، معاون سیاسی استاندار مرکزی بود که اخیرا به سمت استاندار زنجان منصوب شد و پس از رفتن وی از استان مرکزی، سعید فرخی، معاون امور اقتصادی استاندار به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، عهده دار این سمت شد.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها