فال روزانه چهارشنبه 26 دی 1397

دوست عزیزی که 26 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

فال روزانه چهارشنبه 26 دی 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 26 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی بسیار پرانرژی، شاد، مثبت اندیش، واقع بین، عمل گرا، وقت شناس، با اراده و مهربان هستید. مهربانی و آمادگی شما برای کمک به دیگران باعث می شوند به راحتی با دیگران ارتباط دوستانه برقرار کنید و هر کجا که می روید محبوب قلب ها باشید و همه از بودن در کنار شما و مصاحبت با شما لذت ببرند. امسال در تمام طول سال سالم و سلامت خواهید بود. با این حال ممکن است وضعیت سلامتی دوستان و عزیزانتان نگرانی هایی را برای شما ایجاد کند. به اندازه ی لازم از آنها مراقبت کنید و خیالتان راحت باشد که اتفاق خاصی نخواهد افتاد. امسال از لحاظ مالی برای شما سال خوبی خواهد بود و پول زیادی را روانه ی حساب بانکی تان خواهد کرد. فعالیت های تجاری که امسال در زمینه های جدید انجام می دهید موفقیت آمیز خواهند بود. با توجه به ستاره ی بخت و اقبال شما، شروع شراکت ها و کسب و کارهای تازه در طول امسال با موفقیت همراه خواهد بود. سرمایه گذاری در هر زمینه ای نتایج مطلوبی برای شما خواهد داشت. از ولخرجی و خرید اشیای لوکس و گران قیمت خودداری کنید. از لحاظ حرفه ای هم امسال برای شما سال خوبی است و ارتباطات کاری جدیدی برقرار خواهید کرد و پروژه های مختلفی به عهده تان گذاشته می شوند که به شناخته شدن و اعتبار شما کمک قابل توجهی خواهند کرد. اگر هنوز تنها هستید امسال بهترین فرصت برای شروع یک رابطه ی عاطفی خواهد بود. تیر، آبان و آذر بهترین ماه های سال هستند.

فروردین

امروز مهم ترین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که در مواجهه با موقعیت ها و مسائل مختلف نگرش منطقی و عمل گرایانه ی خود را حفظ کنید. سعی کنید تمرکز خود را حفظ کرده و از موضع خود به سادگی کوتاه نیایید. در میان گذاشتن تخیلات و رویاهایتان با دیگران در حال حاضر اصلا رفتار عاقلانه ای نخواهد بود و با این کارتان قطعا آنها را تحت تأثیر قرار نخواهید داد، پس آنها را برای خودتان نگه دارید. خودتان را با گروهی که در آن هستید هماهنگ کنید و هر کاری که برای رسیدن جمع به هدف مشترکش از دستتان برمی آید را انجام دهید. به این صورت خواهید توانست توانایی های خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشته و مورد تحسین قرار بگیرید.

اردیبهشت

شما در کمال تعجب می بینید که همه چیز دارد طبق خواسته هایتان پیش می رود و از این که با لبخند این وضع را تحت نظر داشته باشید لذت می برید، اما این برایتان کافی نیست و از این که یک جا بنشینید و تنها شاهد جریان امور باشید و منتظر بمانید تا آنچه می خواهید اتفاق بیفتید اصلا خوشتان نمی آید و ترجیح می دهید نقش فعالی در این مسیر ایفا کنید. اگر فکر می کنید واقعا می توانید به این روند سرعت بدهید دست به کار شوید. شاید دلتان بخواهد امروز کمی شیطنت به خرج دهید، اما بهتر است مواظب باشید کاری نکنید که خودتان را به دردسر بیندازید. به ویژه باید مواظب باشید که رفتاری منطقی داشته باشید و دعوا به راه نیندازید.

خرداد

شاید ماندن در خانه و لذت بردن از آرامش و سکوت آن ایده ی خیلی خوبی به نظر برسد، اما حتی اگر در خانه بمانید هم نخواهید توانست خودتان را از هیاهوی دنیای اطرافتان دور نگه دارید. بخواهید یا نخواهید دوستان و اعضای خانواده با شما تماس گرفته و در مورد دغدغه ها و مشکلات خود با شما صحبت می کنند و شاید حتی از شما تقاضای کمک کنند. راستش را بخواهید خودتان هم ته دلتان از این که تماستان را به طور کامل با دنیای اطرافتان قطع نکنید خوشحال خواهید بود. در هر صورت حتما در نظر داشته باشید که زمانی را به استراحت کردن اختصاص دهید چون این هفته شما را حسابی خسته کرده است.

تیر

تمام سعیتان را بکنید تا از امروز بیشترین بهره ی ممکن را ببرید، چون کم پیش می آید که این میزان از انرژی در یک روز در اختیار شما قرار بگیرد. عزم و اراده و حالت تهاجمی که در درون خود احساس می کنید را به کار گرفته و کارهایی که به عهده دارید را با حداکثر قدرت و سرعت انجام دهید. اجازه ندهید تعداد زیاد کارهایی که باید انجام دهید موجب نگرانی و دست پاچگی شما بشود و روی انگیزه ای که از درون احساس می کنید تمرکز کنید. امروز فرصت بسیار خوبی برای تمرکز روی اهداف حرفه ایتان می تواند باشد. از این موقعیت استفاده کرده و برنامه ریزی های لازم را انجام داده و مشاوره های مورد نیاز را بگیرید و مشغول به کار شوید.

مرداد

امروز در یک کنفرانس، جشن عروسی یا یک فعالیت اجتماعی دیگر که افراد زیادی در آن حضور دارند شرکت خواهید کرد. این هیجان انگیزترین کاری است که پس از مدت ها انجام می دهید. خودتان را برای دیدن افراد جدیدی که شخصیت های خیلی جالبی دارند آماده کنید. مصاحبت با این افراد می تواند بسیار لذت بخش باشد و شاید روابط دوستانه ای بین شما برقرار شوند که زمینه ساز دوستی، روابط کاری و یا حتی شراکت می شوند. تمام وقت خودتان را با فعالیت های اجتماعی پر نکنید، این کار باعث خواهد شد که بیش از حد خسته شده و نتوانید به کارهای شخصیتان رسیدگی کنید. بین زندگی شخصی و اجتماعی خود تعادل برقرار کنید.

شهریور

امروز شما سعی دارید از کامپیوتر و دیگر تکنولوژی های مدرن در کار خود استفاده کنید. این کار برای رشد کار و حرفه ی شما سود زیادی را به همراه خواهد داشت و از همان زمانی که شروع به امتحان این کار می کنید خودتان هم از فواید فوق العاده ی آن شگفت زده خواهید شد. خوشبختانه ذهنتان از قدرت و آمادگی بالایی برای یادگیری روش استفاده از نرم افزارها و ابزار آلات مدرن برخوردار است. اگر بتوانید به همین صورت توانایی های خود را در استفاده از تکنولوژی مدرن افزایش دهید این شانس را خواهید داشت که به کمک آن درآمد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. این فرصت را به سادگی از دست ندهید.

مهر

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید کمی تنبل و بی حوصله هستید و دلتان نمی خواهد رختخوابتان را ترک کنید. به جای این که تسلیم این احساس رخوت و کسالت شوید انرژیتان را یک جا جمع کرده و با یک صبحانه ی مقوی و آهنگ شاد خودتان را سر حال بیاورید. همین که از خانه بیرون بزنید تمام این احساسات منفی را پشت سر خواهید گذاشت. امروز شما باید سعی کنید نسبت به احساسات و افکار دیگران انعطاف و پذیرش بیشتری داشته باشید و درگیری های بیهوده به راه نیندازید. هر کاری که از دستتان برمی آید برای افزایش ثبات در زندگی خود انجام دهید و از انرژی فراوان امروز استفاده کرده و به کارهایی که باید هر چه زودتر انجام شوند رسیدگی کنید.

آبان

امروز شما مجبور خواهید بود از دنیای شیرین رویاهایتان فاصله گرفته و تمام هوش و حواستان را روی دنیای واقعی متمرکز کنید. مسائل مهمی هستند که به رسیدگی و توجه شما نیاز دارند و هر چقدر هم که از آنها فرار بکنید سر جایشان باقی خواهند ماند. امروز احساسات شما خیلی قویتر از همیشه هستند و روحیه ی مبارزه و ستیزه جویی در درونتان فعال شده است. از این ترکیب فوق العاده ی قدرت و احساس به نفع خودتان استفاده کنید و کارهایتان را در جهتی که می خواهید پیش ببرید. مواظ بباشید به دیگران اجازه ندهید کنترل امور را از دست شما خارج کرده و شما را در جهتی که خودشان دلشان می خواهد قرار دهند.

آذر

امروز صحبت هایی که با دوستان خود دارید به خوبی پیش خواهند رفت. شما می توانید منظور خود را به وضوح و با صداقت تمام بیان کنید و اطلاعات لازم را بدون پیچاندن بحث به طرف مقابل خود منتقل کنید. فعالیت های گروهی و کارهایی که با همکاری دیگران انجام می دهید نتایج مورد انتظارتان را برایتان به همراه خواهند داشت. شاید مجبور باشید زمان زیادی را با صحبت کردن با تلفن و یا نوشتن ایمیل ها و نامه های کاری بگذرانید. این کار برایتان دشوار خواهد بود، اما موفق خواهید شد کارهای زیادی را به انجام برسانید. ساعات پایانی روز را به انجام فعالیت هایی که خودتان دوست دارید اختصاص داده و خودتان را به خاطر دیگران قربانی نکنید.

دی

امروز به استعدادی نهفته در وجود خود پی خواهید برد که تا به حال برایتان ناشناخته بوده است و سعی نکرده اید توانایی خود را در این زمینه امتحان کنید. شاید این استعداد به تکنولوژی، هنر و یا هر دو مرتبط باشد، در هر صورت اگر این توانایی خود را به خوبی پرورش داده و مورد استفاده قرار دهید خواهید توانست حتی برای کسب درآمد بیشتر و به عنوان یک منبع درآمد از آن استفاده کنید. مکالماتتان با دیگران گرم، صمیمانه، راحت و صادقانه خواهند بود و تمام روابطتان از هر نوعی که باشند به خوبی پیش خواهند رفت. اگر قصد شروع یک شراکت جدید را دارید به شما توصیه می شود در مورد شریکی که برای خود انتخاب کرده اید کمی بیشتر تحقیق کنید.

بهمن

امروز بحث در مورد مسائل معنوی و موضوعات روشن فکرانه باعث خواهد شد احساس نزدیکی که نسبت به عزیزان خود دارید حتی از قبل هم بیشتر شود. روابطتان با شخصی که دوست دارید بسیار گرم و صمیمانه هستند و می توانید خیلی راحت در مورد هر موضوعی که دلتان بخواهد با او صحبت کنید. شاید دلتان بخواهد با توجه به وضعیت ذهنی خود در یک کنفرانس، کلاس و یا کارگاه آموزشی شرکت کنید. این کار باعث خواهد شد ایده های جدید و ارزشمندی به ذهنتان برسند. حتی اگر نتوانید در چنین فعالیت هایی شرکن کنید هم این شانس را خواهید داشت که با خواندن کتاب و مقاله و مطالعه ی وبسایت های مختلف ایده های مختلفی را در ذهن خود پرورش دهید.

اسفند

امروز توانایی ذهنی بالا در کنار حس ششم قوی شما دست به دست هم خواهند داد تا در هر زمینه و هر سطحی روزی منحصر بفرد داشته باشید. شرکت در فعالیت های گروهی مختلف، به ویژه آنهایی که دوستانتان را با شما همراه می کنند نتایج مطلوبی را برایتان به همراه خواهد داشت. برنامه ریزی هایی که کرده بودید با وجود برخی مشکلات جزئی که پیش خواهند آمد به خوبی عملی خواهند شد و نتیجه ی مورد نظرتان را به دست خواهید آورد. امروز به طور عجیبی در راه رسیدن به اهداف خودتان مورد کمک و حمایت قرار خواهید گرفت؛ حتی اگر اطرافیانتان حمایتی که انتظار دارید را نداشته باشند انگار دستی از عالم غیب به کمک شما خواهد آمد.

منبع: برترینها

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها