واریز بسته حمایتی ۱۴۵۰ میلیارد تومانی کارگران به حساب تامین اجتماعی

رئیس سازمان برنامه و بودجه، اعتبار ۱۴۵۰ میلیارد تومانی بسته حمایتی کارگران مشمول تامین اجتماعی را به حساب سازمان تامین اجتماعی ابلاغ کرد.

واریز بسته حمایتی ۱۴۵۰ میلیارد تومانی کارگران به حساب تامین اجتماعی

رئیس سازمان برنامه وبودجه در ابلاغیه ای به سازمان هدفمندی یارانه ها، اعتبار 1450 میلیارد تومانی بسته حمایتی کارگران مشمول تامین اجتماعی را به حساب سازمان تامین اجتماعی ابلاغ کرد. این اعتبار امروز به حساب این سازمان واریز شد.

در این ابلاغیه آمده است، در اجرای بسته معیشتی ویژه موضوع بند ب مصوبه 101532 شورای عالی هماهنگی اقتصادی و دستورالعمل بسته پرداخت کمک جبرانی و حمایت غذایی از گروه‌های کم‌درآمد جامعه موصوع تصویب‌نامه مورخ 28 آبانماه 97 هیئت وزیران، بدینوسیله تخصیص سازمان هدفمندی یارانه‌ها به مبلغ چهارده‌هزار و چهارصد و پنجاه و سه میلیارد ریال از محل منابع حاصل از مابه‌التفاوت تسعیر قیمت خورادک و سوخت کارخانجات پتروشیمی، فولادی و پالایشگاه‌ها تعیین می‌گردد تا به منظور تامین کمک جبرانی بیمه شدگان تامین اجتماعی بابت حمایت غذایی از خانوارهای کم درآمد موضوع بند پ ماده 3 تصویبنامه فوق‌الذکر تعیین می‌گردد.

سازمان هدفمندی یارانه‌ها موظف است تا براساس اطلاعات هویتی مشمولین که درآمد آنها کمتر از 3 میلیون تومان است و اطلاعات آنها توسط وزارت کار به آن سازمان ارسال می‌گردد معادل ریالی سبد حمایتی غذایی را (یک تا 3 میلیون ریال) به حساب مشمولین واریز و گزارش پرداخت آن را به سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال نمایند.

منبع: تسنیم

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ولی
    0

    به روستاییان کالاتعلق می گیرد

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      عباس

  • محمد ناظری
    0

    کی واریز مشود

  • علی مرسولی
    0

    سلام بسته مورد نظر نقدی هست یا به صورت کالایی

  • مازیار
    0

    واقعا متاسفم ...یارانه‌ی من رو که راننده بیابون هستم و سال ۹۴ خونه رو با قولنامه کد رهگیری دار معامله کردم رو قطع کردن چون میگن خونه خریدی و پولداری و الان هم میگن به کسانی که یارانه ندارن تعلق نمیگیره ...اینه رسم تقسیم بیت‌المال؟من واگذارشون کردم به اون دنیا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها