چگونه در یک گروه Whatsapp به صورت مخفیانه پیام دهیم؟

دو ماه پیش اخباری مبنی بر تست قابلیتی جدید در پیام‌رسان واتس اپ منتشر شد. قابلیت یادشده به شما اجازه می‌داد که در یک چت گروهی، به یکی از اعضای گروه پاسخ خصوصی بفرستید.

چگونه در یک گروه Whatsapp به صورت مخفیانه پیام دهیم؟

تا آن زمان، به نظر می‌رسید که این قابلیت در انحصار کاربران اندروید قرار دارد. با این وجود، گزارشات جدید حاکی از آنند که کاربران آیفون هم در آخرین به‌روزرسانی اپلیکیشن این ویژگی را دریافت کرده‌اند.

طبق توضیحاتی که در فهرست تغییرات اپلیکیشن آمده، واتس اپ حالا به کاربران iOS اجازه می‌دهد که در پاسخ به پیام‌های ارسالی کاربران در یک گروه، پاسخ خصوصی بفرستند. برای این کار کافیست در هر چت گروهی انگشت‌تان را روی یک پیام نگه داشته و سپس از بخش More گزینه Reply Privately را انتخاب کنید.

اما قابلیت جدید بعدی، به کاربران آیفون اجازه می‌دهد که از مزایای ویژگی 3D Touch آیفون خود بهره بیشتری ببرند. از این پس در تب Status، می‌توانید از 3D Touch برای تماشای پیش‌نمایش استتوس مخاطبین دفترچه تلفن خود استفاده نمایید.

اما در نهایت واتس اپ هنگامی که مشغول ویرایش عکس یا ویدیو هستید، به شما اجازه می‌دهد که با فشردن آیکن صورتک راحت‌تر از همیشه استیکرها را روی صفحه بیاورید. تمامی قابلیت‌هایی که گفتیم، در آخرین نسخه واتس اپ برای iOS عرضه شده‌اند.

منبع: دیجیاتو

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها