پپ به دنبال جانشین فرناندینیو

فرناندینیو 33 ساله کم کم به سن بازنشستگی خود نزدیک می شود و پپ به فکر پیدا کردن جایگزینی برای او خواهد بود اما وی اذعان کرد مبلغ هنگفتی برای بازیکن در این پست نخواهد داد.

پپ به دنبال جانشین فرناندینیو

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر جزیره در حالی امشب به مصاف ولوور همپتون می رود که در صورت پیروزی همچنان با 4 امتیاز اختلاف با لیورپول صدر نشین در رتبه دوم باقی خواهد ماند. روبن نوس بازیکن 21 ساله و هافبک میانی ولوور همپتون اما از بازیکنانی است که از او به عنوان یکی از گزینه های جایگزینی برای فرناندینیو نام برده می شود اما به نظر می رسد ولووز برای این انتقال حداقل 100 میلیون پوند را در نظر داشته باشد.
پپ گواردیولا در خصوص این بازیکن گفت: او بازیکن بسیار خوبی است اما باشگاه های بسیار زیادی در دنیا هستند که هافبک های میانی بسیار خوبی دارند که شایستگی بازی در منچستر سیتی را نیز دارند. موضوع این است که بیشتر این بازیکنان در شرایطی قرار دارند که قرار داد آنها رو به پایان است و با قیمتی بسیار مناسب می توانند راهی شهر منچستر شوند. در ماه گذشتم من خواندم که قیمت روبن نوس را حدود 100 میلیون پوند اعلام کرده بود. این اتفاق نخواهد افتاد و ما برای یک هافبک میانی چنین هزینه ای نخواهیم کرد.
او همچنین در خصوص دی یانگ که در پستی مشابه بازی می کند و نظر رئال و بارسا را نیز به خود جلب کرده است گفت: من در رابطه با به خدمت گیری او نمی خواهم صحبت کنم چرا که وی بازیکن آژاکس است. خیلی از تیم های بزرگ دنبال له خدمت گیری او هستند و کار زمانی دشوار می شود که شما می دانید بارسلونا و رئال مادرید هم خواهان بازیکنی می باشند. در حالت عادی زمانی که اسم این دو باشگاه مطرح می شود شما باید شکست را قبول کنید.
گواردیولا که از ماه جون 2016 راهی سیتی شده است تا کنون 500 میلیون پوند برای ساخت تیمش هزینه کرده است.با این حال وی معتقد است نمی تواند با غول های اسپانیا رقابت کند. وی در این خصوص گفت: ما در بین تیم های اروپایی رتبه 10 را در پرداختی به بازیکنانمان داریم و بسیاری از تیم ها حقوق بیشتری از ما پرداخت می کنند.
فرناندینیو که در ماه می 34 ساله می شود نشان داده است که حضور وی در زمین از اهمیت بالایی برخوردار است. او در جریان شکست های منچستر سیتی برابر کریستال پالاس و لستر سیتی حضور نداشت و بازگشتش برابر لیورپول با پیروزی برای آبی های منچستر همراه بود.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها