برادر میرحسین موسوی: در وضع حصر برادرم و همسرش، تغییری ایجاد نشده است

میرمحمود موسوی، برادر میرحسین موسوی تأکید دارد تغییری در وضعیت برادرش و زهرا رهنورد حاصل نشده است و حصر آنان مانند قبل ادامه دارد.

برادر میرحسین موسوی: در وضع حصر برادرم و همسرش، تغییری ایجاد نشده است

حسین کروبی فرزند حجت‌الاسلام مهدی کروبی اعلام کرده است «حدود دو ماه پیش مسئولان امنیتی به آقای کروبی و موسوی گفتند به انتخاب خودتان هفته‌ای یک بار می‌توانیم شما را بیرون ببریم، ولی تعیین آن محل باید هماهنگ شده باشد.»

به گفته او، این ملاقات‌ها از 6 هفته پیش آغاز شده و مهدی کروبی 6 هفته است که دیدارهایی داشته و به‌جز یک مورد که به دیدار یکی از دوستانشان رفته، مابقی موارد را به دیدار خانواده شهدا رفته است.

اما میرمحمود موسوی در واکنش به این خبر می‌گوید:‌ تغییری در وضعیت برادرم و خانم رهنورد به‌وجود نیامده است. حصر به همان شکلی که از قبل بود همچنان ادامه دارد.

او می‌افزاید: اواخر سال گذشته اعلام کردند که خانواده و خواهر و برادرهای آقای موسوی و خانم رهنورد می‌توانند با آنان دیدار داشته باشند و آنان هم اگر مایل باشند، می‌توانند به دیدار اقوام (خواهر و برادر) ‌بروند. البته این روند برای مدتی متوقف شد و بعد دوباره به وضعیت گذشته بازگشت.

به گفته او، میرحسین موسوی در طول 11 ماه گذشته به خانه هر کدام از خواهرها و برادرهای خود یک بار و فقط به خانه یکی از خواهران دو بار رفته است.

او با تأکید بر اینکه برادرش به غیر از این دیدارها به جای دیگری نرفته است می‌گوید: «در هفته های اخیر تغییری در وضعیت ایشان به‌وجود نیامده است.»

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها