اینتری ها نگران ایکاردی نباشند

موراتا مدیر ورزشی نراتزوری ها از هواداران باشگاه اینتر درخواست کرد تا نگران آینده ایکاردی نباشند چراکه او خواهان ادامه همکاری با آنها است.

اینتری ها نگران ایکاردی نباشند

این بازیکن آرژانتینی در هفته های اخیر چالش اصلی اینتر شده است و به گفته مدیر برنامه هایش همچنان فاصله زیادی تا تمدید قرارداد دارد. بنابر صحبت های او باشگاه هایی از اسپانیا، انگلیس و ایتالیا خواهان به خدمت گیری او هستند اما موراتا از هواداران خواست تا نگرانی بابت آینده بازیکن آرژانتینی تیم خود نداشته باشند.
او در مصاحبه با خبرگزاری لا دومنیکا اسپورتیوا گفت: هواداران باید آرامش خود را حفظ کنند. ما نباید این چالش را به یک مشکل بزرگ تبدیل کنیم. این سری مسائل در فوتبال بسیار اتفاق می افتد به خصوص زمانی که بحث تمدید قرارداد پیش کشیده می شود. هر دو طرف خواهان ادامه همکاری با یکدیگر هستند و آینده برای هر دو طرف خوش بینانه است.
به نظر می رسد ایکاردی خواهان دستمزد سالانه 9 میلیون یورو است و این در حالی است که رقم پیشنهادی اینتر در حدود 7 میلیون یورو می باشد. مشکل دیگر نیز در خصوص بند آزاد سازی این بازیکن آرژانتینی است که در حال حاضر 110 میلیون یورو است. این در حالی است که باشگاه اینتر خواهان حذف این بند در قرار داد بعدی وی هستند ولی نمایندگان ایکاردی خواهان افزایش رقم آن می باشند.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها