خصوصی سازی سرخابی ها, تهدید یا تخریب؟!

آیا پرسپولیس و استقلال خصوصی می شوند؟

وزارت ورزش دوباره تصمیم دارد دو تیم پرسپولیس و استقلال را به بخش خصوصی واگذار کند.

آیا پرسپولیس و استقلال خصوصی می شوند؟

به گزارش خبر فوری ؛ به نظر می رسد وزارت ورزش هم دیگر از جنجال های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در فوتبال کشور خسته شده است، در ظاهر این ماجرا بدین ترتیب است! اما از درون اوضاع به چه ترتیب است؟! آیا دولتی هال حاضر می شوند دست از پرسپولیس و استقلال بکشند؟!
مفسرین شبکه SKY SPORT سال ها پیش دربی تهران را به عنوان یکی از 100 دربی برتر جهان معرفی کرده بودند؛ در گزارش آنها در ارتباط با این بازی بزرگ مطلبی جالب ذکر شده بود که به نقل از عصام الشوالی و بین اسپورت مطرح کننده تئوری: تفریحات الزامی بود! آنها پرسپولیس و استقلال را سرمایه و سهم مردمی می خواندند که یکی از تفریحات اصلی زندگی شان با هزینه ای کم، هواداری از دو باشگاه سرخآبی ها است!

این واقعیت غیر قابل انکار است! شاید دولت می خواهد هنوز هم دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را به عنوان یک از بسته های رفاهی در اختیار مردم بگذارد، اما دیگر تار یخ مصرف این نوع تفکر ها گذشته است و نمی توان به عنوان یکی از گزینه های مطلوب به جوانان گرایش به فوتبال را القا کرد؛ به سبک تربیتی مدارس نگاه کنید! فوتبال تنها ورزش قابل اجراست، از بدو تولد همه یا آبی اند یا قرمز! به نحوی که به نظر می رسد اصلا قرار است پرسپولیس و استقلال تحمیل شوند!

حالا اما دولت رسما دیگر نمی خواهد حضانت دو فرزند خود را که سال هاست در حبس قصر زرین هستند بر عهده داشته باشد! اما چرا بیراهه باید رفت؟! آیا در شرایط حال خصوصی ها در این دو باشگاه حضور ندارند؟! آیا فقط دولتی ها اداره باشگاه را بر عهده دارند؟ مگر غیر از این است که از دولت به عنوان یار دوازدهم یاد می شود؟ پس چرا آنها می خواهند دست خود را از درب این دو باشگاه کوتاه کنند؟! این یک تهدید نیست؟ برای همان خصوصی هایی که سالهاست در این دو باشگاه فعال هستند؟

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها