تکلیف دیدار ناتمام والیبال خاتم و پیام چه شد؟

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال گفت: در خصوص بازی خاتم اردکان و پیام مشهد نتیجه کمیته امروز یا تا آخر هفته اعلام می‌شود.

تکلیف دیدار ناتمام والیبال خاتم و پیام چه شد؟

علی فرخی در خصوص رأی کمیته انضباطی نسبت به درگیری به وجود آمده در بازی تیم‌های خاتم اردکان و پیام مشهد در هفته شانزدهم لیگ‌برتر والیبال گفت: به زودی رأی کمیته انضباطی نسبت به این موضوع اعلام می‌شود، فکر می‌کنم امروز یا تا پایان هفته جاری رأی کمیته را از طریق سایت فدراسیون اعلام کنند.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که چرا کمیته انضباطی تا به این اندازه در اعلام نتیجه تاخیر داشته است؟ گفت: همیشه فردای مسابقه رأی کمیته اعلام می‌شد اما این مورد نیاز به بررسی بیشتری داشت و ما هم طبق آیین نامه می‌توانیم تا ۱۰ روز بعد از مسابقه رأی را اعلام کنیم.

طبق اخبار اخیر مدیرعامل باشگاه پیام مدعی شده است که رأی کمیته انضباطی به نفع تیم والیبال پیام مشهد است، او در پاسخ به این سوال که آیا این ادعا صحت دارد؟ اظهار کرد: من نمی‌دانم این صحبت را چرا به زبان آورده‌اند، فعلا چیزی اعلام نشده و من این موضوع را تایید نمی‌کنم.

مربی تیم خاتم اردکان پس از درگیری به وجود آمده اعلام کرد که اگر رأی کمیته انضباطی به ضرر این تیم باشد احتمالاً از لیگ‌برتر کناره گیری می‌کنند. رئیس کمیته انضباطی فدراسیون در این مورد گفت: ما به این مسائل کاری نداریم، رأی و تصمیم درست را اعلام می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تنها اعلام نتیجه باقی مانده و تصمیم گیری لازم صورت گرفته است؟ گفت: خیر فعلا چیزی مشخص نیست، در هفته جاری و احتمالا امروز (دوشنبه) ۲۴ دی ماه نتیجه نهایی را اعلام می‌کنیم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها