شبکه توزیع گوشت قرمز دولتی در ایلام گسترش می‌یابد

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از تدوین برنامه جدید برای گسترش وبهبود شبکه توزیع گوشت قرمز دولتی خبر داد.

شبکه توزیع گوشت قرمز دولتی در ایلام گسترش می‌یابد

سعید شریفی صبح امروز در ارتباط با گسترش و ساندهی گوشت قرمز در ایلام اظهار داشت: به منظور ایجاد رفاه مردم و همچنین آسان شدن زمینه تهیه گوشت مورد نیاز مشتریان، در حال ترمیم و بهبود شبکه توزیع هستیم.

وی اضافه کرد: علاوه بر استمرار توزیع از طریق واحدهای قصابی و مغازه های پروتئینی دارای پروانه کسب، طرح اعزام ماشین های یخچالدار سیار به حاشیه شهر شروع شده است.

وضعیت توزیع گوشت و مرغ منجمد در کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی می‌شود نظارت بر توزیع گوشت دولتی در بازار کهگیلویه و بویراحمد ضعیف است توزیع گوشت، مرغ و تخم مرغ در واحد های صنفی به نرخ دولتی آغاز شد

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت ادامه داد: در مرحله بعد از طریق تعاونی های مصرف ادارات و براساس اولویت بندی تقاضاهای دریافتی، گوشت مورد نیاز کارکنان ادارات نیز تامین خواهد شد. وی خاطر نشان کرد: تاکنون از این طریق گوشت مورد نیاز تعدادی از مراکز تحت پوشش سازمان های حمایتی بهزیستی، کمیته امداد و مراکز آموزشی تحت پوشش آموزش و پرورش و دانشگاهها تامین شده است.

این مسئول ادامه داد: علاوه بر ترمیم و بهبود شبکه توزیع تشدید بازرسی ها و برخورد با گرانفروشان در دستور کار است.

شریفی با اشاره به مثبت بودن نتایج طرح ها و برنامه های این سازمان برای متوقف نمودن روند افزایش قیمت مرغ در طی هفته جاری اضافه کرد: بسته کارشناسی برآورد قیمت تمام شده، فرایند توزیع و شیوه های نظارتی بر عرضه مرغ کشتار روز تدوین شده که با عملیاتی شدن این طرح در طی هفته آینده، امیدوار به کاهش محسوس و تثیبت قیمت مرغ در استان خواهیم بود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها